هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اشغال ۹۷ درصدی هتلهای کیش

با توجه به ایام نوروز و استقبال ویژه ای که گردشگران نوروزی از جزیره زیبای کیش داشته اند ۹۷ درصد هتل ها ظرفیت تکمیل بوده است و این ضریب درصد نشان می دهد که خدمات ارائه شده در جزیره کیش و هتل ها مورد رضایت بوده است. ادامه خبر به گزارش خبرگزارری صدا و سیمای کیش به شرح ذیل قابل مشاهده است.

رئیس جامعه هتلداران ضریب اشغال هتل های کیش از ۲۷ اسفند تا هفتم فروردین را ۹۷ درصد اعلام کرد و گفت : مسافران از کیفیت و خدمات هتل ها رضایت دارند.

مسیح الله صفا افزود : ۹۷ درصد ظرفیت هتلها در طول ۱۱ روز اشغال بوده است ، و از تمامی هتل ها درخواست کردیم تا هر کدام یک تا دو اتاق خود را خالی نگه دارند تا در مواقع ضروری بتوان از آنها استفاده کرد ، اگر این تعداد خالی نباشد ضریب اشغال هتل ها ۱۰۰ درصد خواهد شد .

وی حجم مسافران ورودی به کیش را خوب اعلام کرد و افزود : به غیراز دو سه روز که شرایط جوی نامساعد بود و تردد در مسیر دریا امکان پذیر نبود در سایر روزها با استقبال مسافران نوروزی روبرو بوده ایم .

صفا راه اندازی پارک آبی ، آب نمای موزیکال دریایی و اضافه شدن هندورابی به چرخه گردشگری را عاملی در رونق گردشگری و افزایش حجم مسافران عنوان کرد .

رئیس جامعه هتلداران با بیان اینکه بر قیمت اجاره بها ،خدمات و امنیت خانه های اجاره ای باید نظارت شود گفت : در صورتی که این خانه ها ساماندهی شوند  نظارت بر آنها  امکان پذیر خواهد بود.

رئیس جامعه هتلداران با بیان اینکه شکایت از هتل ها بسیار پائین و در حد تماس تلفنی و گلایه مندی بوده است افزود : براساس فرم های نظر سنجی ، بیشتر آنها از خدماتی که از هتل ها دریافت کرده اند ابراز رضایت داشتند که این نشان می دهد افزایش کیفیت و ارائه خدمات مطلوب ، رونق گردشگری را به دنبال خواهد داشت .

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش