هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 تور تایلند, اخبار تایلند

دریاچه نیلوفر قرمز تایلند

و سوار بر قایق با پارو زدن در میان این گل های زیبا یک روز هیجان انگیز و رمانتیک را سپری کنید. نام این دریاچه، کومفاواپی است که دریاچه ای کم عمق در شمال تاینلد است و عمق آن حداکثر ۱ متر است با این حال، وسعت این دریاچه تقریبا ۳۲ کیلومتر است و به دلیل وسعت زیاد آن است که خیلی ها به آن دریا می گویند. این دریاچه مطمئنا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند است که نباید از دست داد.

چطور به دریاچه نیلوفر قرمز برویم؟

دریاچه ی نیلوفر قرمز در بخش شمالی تایلند و در استان اودون تانی قرار دارد. از پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک برای اودون تانی، پرواز وجود دارد بنابراین می توانید سوار هواپیما شده و خودتان را به آنجا برسانید. بعد از رسیدن به فرودگاه اودون تانی باید ۵۰۰ کیلومتر بپیمایید که تاکسی هایی از فرودگاه به این مقصد وجود دارند.

 کدام فصل برای دیدن دریاچه نیلوفر قرمز مناسب است ؟

بهترین فصلی که میشود محو تماشای زیبایی خاص دریاچه نیلوفر قرمز شد در ماه های خنک بین نوامبر تا فوریه است و در ماه دسامبر گل های آن کاملا باز شده است، صبح ها بین ساعت ۶ تا ۱۱ بهترین زمان برای دیدن این نیلوفرهای آبی زیباست.

منبع: thailandtor.com

  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش