هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آبشار سه طبقه شلماش سردشت

آبشار شلماش از آبشارهای پر تلاطم و خروشان استان آذربایجان غربی در ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان سردشت قرار گرفته است. این آبشار با ارتفاعی ۵۰ متری در میان دره ای سرسبز و در کنار جنگل های پراکنده واقع شده که صحنه ای تماشایی و زیبا را به بیننده خود هدیه میدهد.

 جذبه های گردشگری سردشت، آبشار شلماش

نمایی زیبا از آبشار شلماش

آبشار شلماش از سه آبشار طبقه تشکیل شده است که طبقات آن به موازات یکدیگر و  پشت سرهم قرار دارند و هر یک زیبایی های خاصی را به نمایش می گذارند. آب این آبشار از رودخانه زاب کوچک سرچشمه گرفته و بر روی گسل بزرگی در مسیر فرعی روستای آلمان و شلماش قرار دارد. در زبان کردی معنی شلماش سنگ بزرگ می باشد. از آنجایی که این آبشار از کوهی سنگی و با ارتفاع زیاد جاری می شود شلماش نام گرفته است.

 مکان دیدنی آذربایجان غربی، آبشار شلماش

خروشان آبشار شلماش

در اول بازدید از این آبشار شما شاهد نمایی زیبا از کل آبشار می باشید که برای دیدن طبقات دیگر این آبشار پله هایی تعبیه شده است که می توانید از این پله ها پایین بروید و شاهد خروش و زیبایی طبقات دیگر این آبشار باشید. طبقه وسطی این آبشار دارای مناظری بی نظیر است که می توانید در رو پله ها بایستید و صحنه بی نظیر این آبشار را نظاره گر باشید و لذت ببرید.

آبشار های زیبای ایران، آبشار شلماش

تلاطم زیبای آبشار شلماش

هر چقدر از پله ها پایین بروید به اعماق دره بروید و قطرات زیبای آب این آبشار را می توانید با دست لمس کنید و از زیباییهای وصف نشدنی دره سرسبز و آبشار لذت ببرید. ۳۸۵ پله را باید بروید پایین تا تمام  زیباییهای این آبشار را به چشم ببینید و لمس کنید. تمام این پله ها دورشان حصار شده است.

 مکان های دیدنی سردشت، آبشار شلماش

نمایی از آبشار و پله ها ی حصار شده شلماش

ته دره که آب در آن جاری شده محلی مناسب برای آب تنی و لذت یک روز به یاد ماندنی در این آبشار می باشد. در طی این پله ها و مناظر فوق العاده زیبای این آبشار به همراه طبیعت سرسبز لذت عکاسی و ثبت خاطرات را از دست ندهید و رویایتان را در یک طبیعت بکر به حقیقت تبدیل کنید.

 جاذبه های ایران، آبشار شلماش

آب تنی در آبشار شلماش

این آبشار مورد استقبال خیلی از گردشگران واقع شده است از این رو امکانات مطلوبی از جمله پارکینگ، سرویس بهداشتی، فروشگاه، رستوان و کبابی در محوطه ایجاد شود تا راحتی بیشتری برای مسافران فراهم شود. گردشگران عزیزی که می خواهند به جزیره زیبای کیش سفر کنند می توانند در تور کیش شرکت کنند و با قیمت استثنایی سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.
 مکان های جذاب ایران، آبشار شلماش

آبشار شلماش

این آبشار در هر فصل زیباییهای خودش را دارد و در هر فصل لباسی به رنگ زیبا می کند. برای دیدن این آبشار فصل بهار و تابستان فصلهای محبوبی می باشند. پرآب ترین زمان آبشار اردیبهشت ماه است اما اردیبهشت ماه هنوز ارین منطقه با سرما مواجه می شود. در کل خرداد ماه بهترین زمان دیدن این آبشار زیبا می باشد.

منبع: https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

نمایشگر ویدیو
  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش