هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موزه تدی یک مکان ایده ال و شکفت انگیز برای خانواده ها و کودکان است که به تازگی در سال ۲۰۱۳ توسط یک پسر جوان کره جنوبی افتتاح شده است. این موزه در انتهای جاده شمالی از ساحل پاتایا قرار گرفته است. موزه تدی یکی از بزرگترین موزه های عروسکهای دنیا است که بیش از ۱۰۰۰ عروسک خرس و حیوانات در این موزه وجود دارند.

 جاذبه های پاتایا، موزه تدی پاتایا

موزه تدی دنیایی از عروسکها در پاتایا

گردشگران عزیز تور تایلند می توانند در این موزه گشت بزنند و به عروسکها دست بزنند و با آنها با ژست های جالب عکس بگیرند. این موزه یک تجربخ مفرح است که از ۱۲ قسمت به نام های قسمت اینکاها ( قبایلی در آمریکا)، قسمت دایناسورها، قسمت فسیل ها، قسمت آفریقا، قسمت تایلند، قسمت زیر دریا،  قسمت اسکیمو( قبایلی که در قطب زندگی میکنند)، قسمت شهرک سانتا، قسمت فضا، قسمت چین، قسمت اروپا، قسمت جن و پری تشکیل شده است که هر کدوم جذابیت های خودشون را دارند.

 مکان های دیدنی تایلند، موزه تدی پاتایا

ژست و عکاسی در موزه تدی پاتایا

 جاذبه های تایلند، موزه تدی

موزه تدی دنیایی متفاوت از هیجان برای کودکان

مسیر داخل موزه به شکل غافل‌گیرکننده‌ای طولانی است. بنابراین مسافران تور پاتایا باید دو یا سه ساعتی را در موزه باشند تا بتوانند از تمام بخش‌های آن لذت ببرند و توقف کنند و عکس‌های بامزه با خرس‌ها بگیرند. این موزه اولین نمونه از نوع خودش در تایلند و جنوب شرق آسیا است. قیمت بلیت این مجموعه برای بزرگسالان ۵۰۰ بات و برای بچه‌ها ۳۰۰ بات است. در سفر به تایلند هیحان و تفریح در این موزه را فراموش نکنید و حتما سری به این موزه بزنید و از سفر خود لذت ببرید.

 مکان های جذاب پاتایا، موزه تدی

لحظات شاد در موزه تدی
منبع:https://thailandtor.com/

  • ۹۷/۱۱/۱۸
  • هیوا اریانا

نظرات (۱)

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش