هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریاچه سیلور لیک در ۷ کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود واقع شده است. این مجموعه حدود ۲ سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این دریاچه از بی نظیرترین دریاچه ها در تایلند می باشد. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولید انگور قرمز در ایالت چونبوریمی باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. در کنار این دریاچه یک آسیاب بادی زیبا واقع شده است که زیبایی خاصی به این مکان گردشگری بخشیده است. البته همه ی این مجموعه تفریحی در کنار یک دریاچه استو به این خاطر اسم دریاچه نقره ای را به خود اختصاص داده است. گردشگران عزیز تور تایلند اگر می خواهید یک روز دل انگیز و آرامش بخش را در پاتایا سپری کنید پیشنهاد ما این است که خوردن یک نهار را در کنار این دریاچه از دست ندهید. در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبا وجود دارد. ساعت بازدید این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد. مسافران که به تایلند سفر کرده اند مقصدشون شهر سامویی هست و می خواهند یک جاذبه دیدنی سامویی را از نزدیک ببینند و لذت ببرند می توانند باغ پراونه های سامویی را انتخاب کنند و یک سفر یه یاد ماندنی را تجربه کنند. 

 جاذبه های پاتایا, دریاچه سیلوریک پاتایا دریاچه بی نظیر سیلورلیک در پاتایا

 تور تایلند, دریاچه سیلورلیک پاتایا دریاچه بی نظیر سیلورلیک در پاتایا

منبع:https://thailandtor.com

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

فرنگسرای بهشت مشهد (بوستان مفاخر)

فرهنگسرای بهشت که به نام یوستان مفاخر مشهد هم معروف است که ساختمان آن در سال ۱۳۱۰ در دوره حکومت پهلوی در ایران احداث گردید. از این بنا در ابتدا به عنوان دبیرستان مستوفی استفاده می شد که بعدها به عنوان تالار عروسی نیز مورد استفاده قرار گرفت. این بنا از معماری بی نظیری برخوردار است و استحکام فوق العاده ای دارد و همچنان در غرب بلوار مدرس یا دروازه طلایی و در ضلع جنوبی آن استوار است. از آنجا که این بنا معماری و بافت قدیمی خود را حفط کرده است لذا همواره علاقه مندان خاص خود را داراست. گفتنی است که به تازگی نیز مجسمه ای از سر و صورت چن تن از مشاهیر توس و مشهد همچون مجسمه فروسی که شباهت بسیاری به تندیس آن در آرامگاه فردوسی دارد، در محوطه این فرهنگسرای تاریخی نصب شده است. در بین مخاطبین تور مشهد آمار و ارقام نشان دهنده این است که همه ساله بازدیدهای متعددی از این اثر تاریخی صورت می گیرد.

نمایی از آسیاب آبی بوستان مفاخر مشهد

نمایی از آسیاب آبی بوستان مفاخر مشهد

ویوی جلویی فرهنگسرای بهشت مشهد

ویوی جلویی فرهنگسرای بهشت مشهد

ایوان ساختمان فرهنگسرای بهشت و مجسمه فردوسی در سالیان دور

نمای ایوان ساختمان فرهنگسرای بهشت و مجسمه فردوسی در سالیان دور

ایوان ساختمان فرهنگسرای بهشت و مجسمه فردوسی در حال حاضر

نمای ایوان ساختمان فرهنگسرای بهشت و مجسمه فردوسی در حال حاضر

مجسمه های یادبود از اساطیر مشهد در فرهنگسرای بهشت

تصویری از مجسمه های یادبود از اساطیر مشهد در فرهنگسرای بهشت

 

منبع: /com/mashhad-tour.تورکیش-تورمشهد

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

هتل آپارتمان قباد قشم در تور قشم

نمای بیرونی ساختمان هتل اپارتمان قباد قشم

نمای بیرونی ساختمان هتل اپارتمان قباد قشم

هتل آپارتمان قباد قشم، یکی از هتل های ۲ ستاره قشم است که از یک طرف مشرف به ساحل بوده و از طرف دیگر منتهی به مراکز خرید قشم می باشد لذا دارای موقعیت منحصر به فرد و ویوی جذابی در بین هتل های قشم می باشد. این هتل در فاصله اندک ۵ دقیقه ای تا مراکز خرید ستاره، فردوسی، پردیس و خلیج فارس قرار دارد. از هتل قباد تا جاذبه قلعه پرتغالی های قشم ۱۰ دقیقه و تا موزه ژئوپارک قشم تنها ۴ دقیقه پیاده روی خواهد بود. این هتل از پرسنل و کادر مجربی برخوردار بوده و محیط تمیز و شیک را برای گردشگران قشم دارا می باشد. برای اخذ اقامتی راحت در این هتل بهترین گزینه استفاده از خدمات تور قشم خواهد بود.

ورودی هتل قباد قشم

نمایی از ورودی هتل قباد قشم

خدمات اقامتی و رفاهی هتل آپارتمان قباد قشم:

  • سوئیت های ۱ و ۲ خوابه
  • اتاق های ۲، ۳ و چهار تخته
  • آسانسور
  • نمازخانه
  • لاندری
  • رستوران
  • فست فود
  • تاکسی سرویس
  • جت اسکی
  • قایق سواری
  • امکانات ورزش ابی
  • صندوق امانات
  • اسکله
  • اینترنت بی سیم

 

رستوران هتل آپارتمان قباد قشم

ویوی رستوران هتل آپارتمان قباد قشم

لابی هتل آپارتمان قباد

نمای لابی هتل آپارتمان قباد قشم

راهروهای منتهی به اتاق های هتل قباد

تصویری از راهروهای منتهی به اتاق های هتل قباد قشم

اتاق های سه تخته هتل قباد قشم

نمایی از اتاق های سه تخته هتل قباد قشم

اتاق های 2 تخته هتل آپارتمان قباد قشم

ویوی اتاق های ۲ تخته هتل اپارتمان قباد قشم

 

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 تعداد اتاق ها: ۱۷ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۷ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۴۵ دقیقه

 آدرس هتل: قشم، خیابان فلسطین، ورودی بهشت، خیابان طالقانی

 

منبع: http://xn—-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/qeshm-tour/

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

سفرهای داخلی با تور های داخلی

امروزه استفاده از خدمات مسافرتی و اقامتی تفریحی تورهای داخلی به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های پیشرو مسافرین برای سفر به اقسانقاط داخل کشور مطرح هستند. این تورها به دو نوع کلی تورهای زمینی و تورهای هوایی دسته بندی می شوند. تورهای زمینی بیشتر به منطور طبیعت گردی و با قطار صورت می گیرد که حسن آنها در نوسان پایین نرخ های آن در فصول مختلف سال است. اما در مقابل آن تورهای هوایی که طرفداران بیشماری هم دارند معمولا با نوسان های زیادی در نرخشان در طی سال همراه هستند. تورهای هوایی و زمینی در ایام تعطیل سال به دلیل افزایش ترافیک مسافرت ها و حجوم مسافرین برای سفر معمولا با افزایش نرخ همراه است که این افزایش برای تورهای هوایی قابل توجه تر است. حال به شرح مختصری از مهم ترین تورهای داخلی و استقبال از آنها در فصل تابستان می پردازیم.

تور کیش در تابستان

جزیره کیش به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری فوق العاده یکی از توریستی ترین نقاط جنوب کشور است. در ایام نوروز هر ساله کیش به دلیل آب و هوای مطبوع و سواحل زیبای خود پذیرای مسافرین بیشماری است که این به نوبه خود ترافیک مسافرت ها را به این جزیره سنگین می کند. افزایش مسافرت ها در این ایام از یه طرف و تنوع پروازهای کیش از طرف دیگر باعث افزایش نرخ تور کیش به طور سرسام آوری خواهد شد. اما در نقطه مقابل آن در فصل تابستان با افزایش دمای هوا و نامساعد شدن شرایط جوی این جزیره تعداد مسافرین جزیره کیش بسیار کاهش یافته و به تبع آن نرخ تور های کیش نیز بسیار کاهش می یابد. این امر باعث نارضایتی آانس های مسافرتی می شود چرا که خسارت سنگینی را بر روی دست آنها بر جای خواهد گذاشت. تا آنجا که آزانس ها برای جلب توجه مسافرین کیش مجبور به ارائه برخی تورها به صورت رایگان می شوند.

تور های داخلی, کیش, تور کیش

تور قشم در تابستان

قشم بزگترین جزیره واقع در جنوب ایران واقع در سواحل خلیج همیشه فارس است. این جزیره همانند کیش منطقه آزاد بوده و سواحل نیلگون آن در بین ایرانی ها زبان زد عام و خاص است. از این رو این جزیره نیز همواره علاقه مندان خاص خود را داراست و گردشگران داخلی و خارجی بیشماری همه ساله از آن دیدن می کنند. تور قشم هم مخاطبین خاص خود را داراست بویژه در ایام نوروز که بهترین شرایط جوی در قشم حاکم است بر متقاضیان این تور افزایش می یابد. اما درست برعکس آن در فصل تابستان بویژه در تیرماه و مردادماه به دلیل شرایط نامساعد جوی حکم فرما بر این جزیره که شرایط را برای مسافرین سخت می کند، تعداد مخاطبین قشم زیزش شدیدی را در پی خواهد داشت. این امر به نوبه خود باعث افت شدید نرخ تورها برای مسیر قشم می شود.

قشم, فصل تابستان, تور قشم

تور مشهد در تابستان

مشهد کلان شهری واقع در شمال شرق ایران است که از لحاظ وسعت و میزان جمعیت بعد از تهران دومین شهر بزرگ کشور است. این شهر مرکز استان خراسان رضوی است که البته در دوره حکومت نادرشاه افشار پایتخت ایران نیز بوده است. از انجا که بارگاه مظهر امام رضا (ع) در این شهر واقع شده است لذا این شهر همواره یکی از قطب های مسافرتی در داخل کشور است. در ایام نوروز و تعطیل سال بویژه سالروز تولد آقا امام رضا (ع) شاهد حجوم زائرین و مسافرین به این شهر هستیم و مشهد همواره طبق آمار در رتبه های بالای ترافیک سالیانه مسافرین قرار دارد. تور مشهد از لحاظی آماری بعد از تور کیش بیشترین مخاطبین را به خود اختصاص می دهد، منتها با این اختلاف که در فصل تابستان برعکس کیش و قشم نه تنها از تعداد مسافرین آن کاسته نخواهد بلکه بر میزان آنه افزوده می شود. آزانس های مسافرتی که تور مشهد را پوشش می دهند در فصل تابستان نیز از عملکرد این تور راضی هستند. چرا که نوسان چندانی برای این تور در تابستان مشاهده نمی شود.

مشهد, فصل تابستان, تور مشهد

 

صرفا جهت اطلاع!

 تور داخلی شامل چه چیزهایی است؟

 تور داخلی عموما شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت, اقامت در هتل , استقبال فرودگاهی , صبحانه به صورت بوفه و تخفیفات گردشگری می باشد. به صورت خاص برخی هتل ها تور را با نهار عرضه می کنند . برخی هتل ها نیز ترانسفر برگشت دارند.


 آیا امکان کنسلی تور داخلی وجود دارد ؟

 اگر پرواز به صورت سیستمی باشد امکان کنسلی پرواز وجود دارد البته با درصد جریمه. اگر پرواز به صورت چارتر باشد امکان کنسلی وجود ندارد و پرواز سوخت کامل می شود. کنسلی هتل هم به شرط فروش مبلغ با درصد جریمه بازگردانده می شود.


 چرا تور داخلی به صرفه تر است؟

 زیرا در تور داخلی , پرواز به صورت چارتر و هتل ها به صورت گارانتی می باشد. در صورتی که اگر به صورت جداگانه اقدام به سفر نمایید باید هتل را با نرخ آزاد خریداری نمایید و اگر بلیط از فرودگاه خریداری شود چند برابر بلیط چارتر است.


 نرخ تور داخلی برای رده های سنی مختلف چگونه است؟

 برای افراد بالا ی ۵ سال  تور , کامل محسوب می شود یعنی شامل پرواز و هتل. برای افراد بین ۲ تا ۵ سال فقط هزینه پرواز محسوب می گردد. برای افراد زیر ۲ سال هزینه بین ۱۰۰/۰۰۰ تا ۱۲۰/۰۰۰ تومان به عنوان بیمه پرواز استرداد می گردد.


 مدارک لازم جهت ثبت نام تور داخلی چیست؟

 مدارک شامل اسامی (نام و نام خانوادگی به همراه پیشوند و پسوند در صورت وجود ) و شماره ملی.


 مدارک لازم جهت دریافت کارت پرواز در فرودگاه و پذیرش هتل چیست؟

 همراه داشتن کارت ملی جهت دریافت کارت پرواز و شناسنامه جهت پذیرش هتل الزامی است.


 در صورت نداشتن محرمیت شرعی امکان پذیرش هتل وجود دارد؟

 به هیچ عنوان امکان پذیرش هتل در صورت نداشتن محرمیت شرعی وجود ندارد. دقت شود محرمیت کلیه افراد نسبت به همدیگر در صورت اسکان در یک اتاق در هتل الزامی است. به عنوان مثال امکان اسکان ۲ زوج در یک اتاق وجود ندارد.


 ساعت پذیرش و تخلیه هتل چگونه است ؟

 ساعت تحویل اتاق ۱۴ و تخلیه اتاق ۱۲ می باشد و هتل هیچ گونه تعهدی در قبال واگذاری اتاق خارج از محدوده ذکر شده ندارد.

 

منبع: com.تورکیش-تورمشهد

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

 اخبار تایلند, تور تایلند

باخت بانوان والیبال لیست ایرانی مقابل تایلند

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان اسیا به میزبانی مانیل پایتخت کشور فیلیپین اغاز شده است که تیم ملی ایران امروز در دومین دیدار مقدماتی خود به مصاف تایلند رفت که شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی بانوان ایران در این دیدار ۳ بر صقرمقابل تایلند مغلوب شدند. تا از راه یابی به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها بازبمانند و با این برد ۳ بر صفر تایلند شش امتیازی شد و به جمع هشت تیم برتر رقابت ها راه یافت تیم ملی بانوان ایران فردا در اخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف مالدید میرود و از روز شنبه برای مقام های نهم تا چهاردهم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

منبع: برنا

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

 باغ پروانه ها در جنوب شرقی جزیره سامویی در جنگلی با سراشیبی ملایم واقع شده است. این باغ از گلها رنگی و عجیب پر شده است که برفراز این گلها صدها پروانه در حال پروازند که به این باغ جذابیت خاصی بخشیده اند. باغ پروانه ها باغی بزرگ با فضای باز ولی دور تا دور آن را توری بسته اند تا پروانه ها از این باغ زیبا خارج نشوند مسئولان پارک با قرار دادن غذای مورد علاقه پروانه ها مثل موز و گلهای قرمز از خروج آنها از این توری جلوگیری می کنند. گردشگران تور تایلند که به شهر سامویی سفر می کنند و به پروانه های رنگی علاقه دارند پبشنهاد ما این است که حتما سری به این باغ پروانه ها بزنند و از دیدن پروانه ها و گلهای رنگارنگ لذت ببرند. مسافران گرامی تور لحظه آخری تایلند که در شهر سامویی اقامت می کنند و به دنبال یک پارک که هیجان و لذت را یکجا در آن تجربه کنند می توانند در برنامه گردشگری خود پارک مهیج کو کو را  قرار دهند و یک روز تکرار نشدنی را به همراه دوستان و خانواده خود در این پارک سپری کنند.

 باغ پروانه ها سامویی

باغ جذاب پروانه ها سامویی + تصاویر

 باغ پروانه ها سامویی

باغ جذاب پروانه ها سامویی + تصاویر

 باغ پروانه ها سامویی

باغ جذاب پروانه ها سامویی + تصاویر

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

آب انبار بی بی قشم (برکه بی بی قشم)

آب انبار بی بی قشم

نمایی کلی از بنای آب انبار بی بی قشم

شاید به جرأت بتوان گفت که قدیمی ترین آب انبار جزیره قشم که قدمت آن یه سال ۱۲۰۲ هجری قمری بر می گردد، آب انبار بی بی قشم است. این آب انبار توسط زنی خیرخواه و نیکوکار به نام صوغیه که همسر حاکم وقت قشم بوده احداث گردیده است. این آب انبار در بین اهالی بومی قشم به برکه بی بی قشم نیز معروف است. معماری این آب انبار بسیار جالب و به نوبه خود بنایی بی نظیر است. سقف این بنا از زمان احداث آن بارها مورد تعمیر قرار گرفته است. تور قشم مفتخر است تا شما عزیزان مخاطب قشم را برای راحتی هر چه بهتر و لذت سفر به قشم برای دیدن از این بنای تارزیخی جزیره همراهی کند.

فضای سبز و نخلستان اطراف برکه بی بی قشم

نمایی از فضای سبز و نخلستان اطراف برکه بی بی قشم

ورودی آب انبار بی بی قشم

نمای ورودی آب انبار بی بی قشم

بازسازی برکه بی بی قشم

تصویزی از بازسازی برکه بی بی قشم

منبع: http://xn—-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/qeshm-tour/

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

  مسجد اعظم جامع در جزیره قشم

مسجد جامع قشم

نمایی از مسجد جامع قشم

مسجد جامع قشم که از لحاظ وسعت در قشم شاید بزرگترین مسجد شهر است و قدمت زیادی دارد آنچنان که قدمت آن به سال ۱۲۰۸ قمری بر می گردد. طرح شبستان این مسجد مستطیلی شکل بوده و در وسطش، در دو ردیف، شانزده ستون تعبیه شده‌ است. داخل مسجد جامع قشم در جهت طولی از ۷ دهانه و در جهت عرضی از ۴ دهانه فرش انداز شکل گرفته‌ و محراب و منبرش در وسط دیوار طولی جنوبی قرار دارد. پوشش سقف به کمک دیوارهای دو طرف و قوس‌های تیره‌دار بر روی ستون‌های ۱۶ گانه استوار شده‌ است. هم اکنون هم در این مسجد به طور مرتب در روزهای جمعه نمازهای جمعه و در اعیاد مذهبی مراسم برگزار می شود. تور لحظه اخری قشم از هر جهتی آماده میزبانی شما در سفر به قشم و دیدن این جاذبه فوق العاده در جزیره قشم می باشد.

مسجد عظیم جامع قشم

نمایی دیگر از مسجد جامع قشم

منبع: تور قشم

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

غار کارده

غار کارده در نزدیکی و در فاصله ۳ کیلومتری روستای کارده واقع شده است. این روستا حدود ۴۸ کیلومتر تا مشهد مسافت دارد. در نزدیکی روستای کارده دره ای به نام آل وجود دارد که در دو ظرف دره غارهای شرقی و غربی واقع شده اند. گفتنی است که غار شرقی موسوم به اسکلت و غار غربی موسوم به غار کارده می باشد. دهانه این غار شامل پوشش سنگی به عرض ۱ تا ۳ متر و ظول آن حدود ۱۰۰۰ متر است. جنس داخلی آن کاملاٌ خشک بوده و پرتگاه هایی خطرناک دارد. از مشخصه های بارز این غار تعداد زیاد راه های فرعی و انشعابات آن است. تور مشهد با خدامات ویژه خود شما برای دیدن از نزدیک این جاذبه بی نظیر از هر لحاظی همراهی خواهد.

ورودی غار کارده

نمایی از ورودی غار کارده

بافت داخلی غار کارده

نمایی از بافت داخلی غار کارده

بافت سنگی داخلی غار کارده

نمای بافت سنگی داخلی غار کارده

ترکیب بافتی بی نظیر غار کارده

تصویری از ترکیب بافتی بی نظیر غار کارده

 

منبع: تورکیش-تورمشهد

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

تایلند سالانه بیش از بیست میلیون نفر بازدیدکننده دارد. از این تعداد نیز بیش از یکصدهزار نفر از ایران به این کشور سفر می‌کنند. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. بانکوک پایتخت آن و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن است. کشور تایلند دارای شهرهای پر جاذبه که هر گردشگر خارجی را به خود جذب می کنند. شهر پوکت تایلند از شهرهای پر طرفدار تور تایلند می باشد چرا که دارای ساحل و جزایر بی نظیری برای استراحت و شنا می باشد. از مناظر طبیعی زیبای آن تا عجایب زیر دریا مرجانهای رنگارنگ و همچنین ماهیان رنگارنگ و زیبای زیر دریا پوکت دارای بزرکترین مدرسه غواصی در آسیا است. کشور تایلند یک کشور گردشگرپذیر است. از سواحل و جنگل‌ها تا آنچه نباید اسمش را آورد! همه و همه به جذب گردشگر در این کشور کمک می‌کند این کشور پر از هیجان و آرامش هست. گردشگران تور تایلند می توانند بهترین روزها را در پوکت سپری کنند.
ساحل کارون:
پوکت یکی از شهرهای پر از ساحل های آرا مش بخش و بی نهایت زیباست که گردشگران در سفر خود به کشور تایلند این شهر را بخاطر چشم اتداز های زیبای ساحل هایش اتنخاب می کنند. ساحل کارون سومین ساحل طولانی و بسیار زیبا و دیدنی جزیره ی پوکت است. که محل قرار گیری آن جایی میان پاتونگ از سمت شمال و کاتا از سمت جنوب است و همه ساله بسیاری از گردشگران در تور تایلند از آن بازدید می کنند. این ساحل دارایی امکانات غواصی و شنا بسیار خوبی است و انتهای جنوبی آن برای دوستداران ساحل چندان شلوغ نیست. در ضمن اینجا همه‌جور خدماتی هم ارائه می‌شود؛ مثل انواع ورزش‌های آبی، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و قایق‌های بلند برای کرایه. این ساحل در پوکت بسیار پرطرفدار است. ساحل کارون، برای مسافران تور تایلند است که به دنبال آرامش و منظره‌های بکر هستند. در تمام سواحل، بازی‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب انجام می‌شود.

ساحل کارون پوکت جزیره پوکت در یک نگاه + تصویر[/caption]

ساحل نائی ها:

نائی هان یکی از شگفت انگیزترین ساحل پوکت و در عین زیبایی، بسیار دنج و خلوت است. تفریحات آبی زیادی در این ساحل وجود دارد، اما شنا کردن در آن به علت احتمال وجود کوسه امکان پذیر نیست. تخت های ماساژ، خدمات تاتو، رستوران های کوچک و خودمانی و مردم دوست داشتنی، این ساحل را یک پاتوق خلوت، به خصوص برای بومی های پوکت کرده. تازه در «نائی هان» یکی از زیباترین غروب های عمرتان را تماشا خواهید کرد.
تفریحات وسیعی را می توانید در این ساحل مانند ساحل بانگ تائو لاگونا پوکت بی نظیر انجام دهید . انواع ورزش های آبی در این مکان بر پا می باشند . شما به نوع سلیقه و مزاجی که دارید می توانید هر کدام از آن ها را انجام دهید . این مکان گردشگری پر طرفدار تور ارزان تایلند را حتما در برنامه گردشگری خود قرار دهید ویک روز لذت بخش را در کنار عزیزانتان در اینجا بگذرانید.

 ساحل نائی ها پوکت جزیره پوکت در یک نگاه + تصویر[/caption]

جزیره نارگیل پوکت :

جزیره نارگیل یکی از زیباترین و بکر ترین جاذبه های گردشگری پوکت است که در شرق جزیره پوکت واقع شده است. گردشگران می توانند از طریق قایق از لیم هین در مدت زمان ۱۵ دقیقه به این جزیره رویایی برسند. مسافران تور لحظه آخری تایلند میتوانند با قایق هایی که مردم آن را به اجاره می گذارند از زیبایی های دریا لذت بیشتر ببرند. برای استراحت و اقامت در این جزیره ، مهمان خانه وجود دارد. مردم جزیره نارگیل غالبا به ماهی گیری اشتغال دارند. جهت بازدید از  طبیعت بکر و زیبای این منطقه راه های متعددی وجود دارد ؛ به عنوان مثال گردشگران و پژوهشگران می توانند با پیاده روی یا دوچرخه سواری از طبیعت منحصر به فرد جزیره دیدن کرده و از شگفتی های آت مطلع شوند . جزیره نارگیل یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پوکت و دیدنیهای پوکت تایلند محسوب می گردد.

 جزیره نارگیل پوکت جزیره پوکت در یک نگاه + تصویر[/caption]

منبع: https://thailandtor.com

  • هیوا اریانا
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش