هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تایلند سالانه بیش از بیست میلیون نفر بازدیدکننده دارد. از این تعداد نیز بیش از یکصدهزار نفر از ایران به این کشور سفر می‌کنند. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. بانکوک پایتخت آن و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن است. کشور تایلند دارای شهرهای پر جاذبه که هر گردشگر خارجی را به خود جذب می کنند. شهر پوکت تایلند از شهرهای پر طرفدار تور تایلند می باشد چرا که دارای ساحل و جزایر بی نظیری برای استراحت و شنا می باشد. از مناظر طبیعی زیبای آن تا عجایب زیر دریا مرجانهای رنگارنگ و همچنین ماهیان رنگارنگ و زیبای زیر دریا پوکت دارای بزرکترین مدرسه غواصی در آسیا است. کشور تایلند یک کشور گردشگرپذیر است. از سواحل و جنگل‌ها تا آنچه نباید اسمش را آورد! همه و همه به جذب گردشگر در این کشور کمک می‌کند این کشور پر از هیجان و آرامش هست. گردشگران تور تایلند می توانند بهترین روزها را در پوکت سپری کنند.
ساحل کارون:
پوکت یکی از شهرهای پر از ساحل های آرا مش بخش و بی نهایت زیباست که گردشگران در سفر خود به کشور تایلند این شهر را بخاطر چشم اتداز های زیبای ساحل هایش اتنخاب می کنند. ساحل کارون سومین ساحل طولانی و بسیار زیبا و دیدنی جزیره ی پوکت است. که محل قرار گیری آن جایی میان پاتونگ از سمت شمال و کاتا از سمت جنوب است و همه ساله بسیاری از گردشگران در تور تایلند از آن بازدید می کنند. این ساحل دارایی امکانات غواصی و شنا بسیار خوبی است و انتهای جنوبی آن برای دوستداران ساحل چندان شلوغ نیست. در ضمن اینجا همه‌جور خدماتی هم ارائه می‌شود؛ مثل انواع ورزش‌های آبی، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و قایق‌های بلند برای کرایه. این ساحل در پوکت بسیار پرطرفدار است. ساحل کارون، برای مسافران تور تایلند است که به دنبال آرامش و منظره‌های بکر هستند. در تمام سواحل، بازی‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب انجام می‌شود.

ساحل کارون پوکت جزیره پوکت در یک نگاه + تصویر[/caption]

ساحل نائی ها:

نائی هان یکی از شگفت انگیزترین ساحل پوکت و در عین زیبایی، بسیار دنج و خلوت است. تفریحات آبی زیادی در این ساحل وجود دارد، اما شنا کردن در آن به علت احتمال وجود کوسه امکان پذیر نیست. تخت های ماساژ، خدمات تاتو، رستوران های کوچک و خودمانی و مردم دوست داشتنی، این ساحل را یک پاتوق خلوت، به خصوص برای بومی های پوکت کرده. تازه در «نائی هان» یکی از زیباترین غروب های عمرتان را تماشا خواهید کرد.
تفریحات وسیعی را می توانید در این ساحل مانند ساحل بانگ تائو لاگونا پوکت بی نظیر انجام دهید . انواع ورزش های آبی در این مکان بر پا می باشند . شما به نوع سلیقه و مزاجی که دارید می توانید هر کدام از آن ها را انجام دهید . این مکان گردشگری پر طرفدار تور ارزان تایلند را حتما در برنامه گردشگری خود قرار دهید ویک روز لذت بخش را در کنار عزیزانتان در اینجا بگذرانید.

 ساحل نائی ها پوکت جزیره پوکت در یک نگاه + تصویر[/caption]

جزیره نارگیل پوکت :

جزیره نارگیل یکی از زیباترین و بکر ترین جاذبه های گردشگری پوکت است که در شرق جزیره پوکت واقع شده است. گردشگران می توانند از طریق قایق از لیم هین در مدت زمان ۱۵ دقیقه به این جزیره رویایی برسند. مسافران تور لحظه آخری تایلند میتوانند با قایق هایی که مردم آن را به اجاره می گذارند از زیبایی های دریا لذت بیشتر ببرند. برای استراحت و اقامت در این جزیره ، مهمان خانه وجود دارد. مردم جزیره نارگیل غالبا به ماهی گیری اشتغال دارند. جهت بازدید از  طبیعت بکر و زیبای این منطقه راه های متعددی وجود دارد ؛ به عنوان مثال گردشگران و پژوهشگران می توانند با پیاده روی یا دوچرخه سواری از طبیعت منحصر به فرد جزیره دیدن کرده و از شگفتی های آت مطلع شوند . جزیره نارگیل یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پوکت و دیدنیهای پوکت تایلند محسوب می گردد.

 جزیره نارگیل پوکت جزیره پوکت در یک نگاه + تصویر[/caption]

منبع: https://thailandtor.com

  • ۹۶/۰۵/۱۹
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش