هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ماجراجویی در آبشار سواد کوه مازندران

آبشار سواد کوه دارای هفت آبشار زیبا در دل طبیعت بکر مازندران است. این هفت آبشار در توابع روستای تیرکن و مرز میانی شهرستان سواد کوه و بابل، در میان جنگل انبوه لفور واقع شده است. با توجه به قرار گیری این آبشارها در نزدیکی روستای تیرکن به هفت آبشار تیرکن نیز معروف می باشند. برای دیدن این مجموعه آبشارهای زیبا و جذاب باید پیاده روی دل چسبی را در میان جنگل لفور بگذرانید.

 مکان های جذاب مازندران، آبشار سواد کوه

نمایی زیبا از آبشار سواد کوه

گردشگرانی که عاشق طبیعت هستند و می خواهند زیبایی های جنگل و آبشار را از نزدیک تماشاگر باشند و روح خود را تازه کنند پیشنهاد ما این است سفری را به مازنداران برای دیدن این آبشارهای زیبا ترتیب دهند. این منطقه دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد که در مراتع کالبکوشت طی یک مسیر ۳ کیلومتری، هفت آبشار روان کوچک و بزرگ وجود دارند که بزرگترین آن ها دارای ارتفاعی ۹ متری است که در پایین دست خود حوضچه زیبایی ایجاد کرده است که این حوضچه بر زیبایی این منطقه افزوده است.

 جاذبه های گردشگری مازندران، آبشار سواد کوه

طبیعت زیبابی آبشار سواد کوه

در سفر به آبشارهای سواد کوه شما تنها به دیدن و لذت بردن از هفت آبشار نمیرود بلکه شما به منطقه ای پر از ماجرا جویی میروید که یک روز خوش و به یاد ماندنی را برای شما رقم میزند. گذراندن یک پیک نیک عالی برای گردشکران در دل جنگلی زیبا با طبیعتی بکر و گوش دادن به صدای آب حس زیبایی است که در سفر به آبشار سواد کوه میشود تجربه کرد.

 مکان های دیدنی بابل ، آبشار سواد کوه

پیک نیک در کنار آبشار های سواد کوه

از تفریحات لذت بخشی که می توانید به همراه خانواده و عزیزانتان در این سفر انجام دهید می شود به جنگل نوردی و آب بازی در حوضچه های زیبای پای آبشارها اشاره کرد. در این سفر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید چرا که وجود آبشارهای کوچک و بزرگ در دل طبیعت و حوضچه های مملو از آب بهترین موقعیت برای ثبت خاطرات خوش شما عزیزان از این سفر می باشد.

 طبیعت مازندران، آبشار سواد کوه

هیجان و لذت آب تنی در حوضچه های آبشار سواد کوه

 جاذبه های استان مازندران، آبشار سوادکوه

نمایی زیبا از آبشار های کوچک سوادکوه

بهار زمان مناسبی جهت سفر به این منطقه می باشد چرا که در بهار این منطقه مانند بهشتی سبز است که دیدنش جان و روح آدم را  طراوت می بخشد و آبشارهای پرآب اند و جلوه ی ویژه ای دارند. در تابستان هم آبشار سواد کوه زیباست و به علت تعطیلات گردشگران زیادی پا به این منطقه می گذارند. در فصل پاییز درختان جنگل زرد و نارنجی می شوند و مناظر زیبایی را ایجاد می کنند. زمستان هم که سرد و معمولا برفی است کمتر کسی به این منطقه سفر می کنند.

برای دیدن آبشارهای هفت تیرکن باید دو ساعت پیاده روی را انجام دهید از این رو نیاز به کفش مناسب پیاده روی دارید. اگر می خواهید با دوستانتان در حوضچه های پر از آب آب تنی کنید یک دست لباس اضاف هم با خود ببرید. البته غذای کافی، آب آشامیدنی، جعبه ی کمک های اولیه و در صورت لزوم مسیریاب فراموش نشود در کوله خود قرار دهید. گردشگرانی که علاقه زیادی به ایرانگردی دارند پیشنهاد ما این است که سفری به جزیره زیبای کیش داشته باشید و نگران هزینه نباشید با  تور کیش می توانید با قیمت های مناسب به این جزیره سفر کنید و لذت ببرید.

ظبیعت بکر ایران، مازندران، آبشار سواد کوه

وسایل مورد نیاز برای سفر به آبشار سواد کوه

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com

  • ۹۷/۱۱/۱۱
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش