هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور قشم در هتل رخسار قشم

 هتل های قشم هتل 3 ستاره قشم، هتل رخسار قشم

نمای از یبرون هتل رخسار قشم

هتل رخسار قشم از هتل های لوکس و مجلل تازه تاسیس است که در فروردین ۱۳۹۷ افتتاح گردید. این هتل تاپ در بلوار شهید رجایی ،جنب هایپر مارکت پایتخت، روبروی الکتریکی پارس واقع شده است. هتل رخسار قشم دارای ۳ طبقه با ۱۲ واحد لوکس با چشم اندازی زیبا رو به خلیج فارس می باشد. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه ی هوا, سیستم اطفای حریق, تلویزیون LCD , مینی‌بار, اینترنت, سشوار, لوازم بهداشتی کانل, دمپایی, خشک‌شویی, واکس کفش, روم‌سرویس ۲۴ ساعته و خانه‌داری و نظافت هر روزه می‌باشد. هتل رخسار در موقعیت جغرافیایی عالی از قشم قرار گرفته است که تا اسکله ۵ دقیقه پیاده روی و هم چنین تا بازار قدیم ۳ دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور قشم می توانند این هتل سه ستاره را با قیمت مناسب رزرو کنند و روزهای به یادماندنی را در جزیره زیبای قشم سپری کنند.

امکانات رفاهی هتل رخسار قشم:

تهویه مطبوع اتاق ها

اینترنت در لابی

تلفن در اتاق

رستوران

اینترنت در لابی

پارکینگ

اعلام حریق

روم سرویس

 هتل های قشم، هتل 3 ستاره قشم ، هتل رخسار

نمایی از لابی هتل رخسار

 هتل های قشم، هتل 3 ستاره قشم ، هتل رخسار

اتاق دو تخته لوکس هتل رخسار

 هتل های قشم، هتل 3 ستاره قشم ، هتل رخسار

هتل دو تخته رو به دریای قشم

 آدرس هتل:  بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه محمد بازماندگان

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour/
  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

دریاچه نئور دریاچه ای با طبیعتی بکر و  منحصر بفرد است که در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی اردبیل به سمت خلخال در میان دره ی کوهستانی به نان باغرو جا خوش کرده است. این دریاچه فوق العاده زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و با وسعت ۲۱۰ هکتاری شامل دو دریاچه کوچک و بزرگ می باشد که در فصل بهار بهم می پیوندند و این دریاچه زیبا نئور را با عمق ۵ متر را به وجود می آورند. منبع اصلی آب این دریاچه نزولات آسمانی و هم جنین وجود چشمه های ورودی به دریاچه می باشد.

 جاذبه های بکر اردبیل ، دریاچه نئور

نمایی زیبا از دریاچه نئور

 مکان های دیدنی اردبیل، دریاچه نئور

غروب دل انگیز در دریاچه نئور

دریاچه نئور بزرگترین دریاچه آب شیرین ایران است که در استان اردبیل خودنمایی می کند. این دریاچه به تنهایی زیبایی چندانی ندارد آنچه که باعث زیبایی دو چندان آن شده است  وجود مناظر طبیعی و تماشایی بسیاری مانند کوه های سر به فلک کشیده و گلزارهای وحشی می باشد که هر طبیعت گرد را به سوی این دریاچه می کشاند تا از دیدن این منطقه شگفت زده شوند.

 طبیعت بکر ایران، اردبیل ، دریاچه نئور

نمایی از گلزارهای وحشی دریاچه نئور

محدوده این دریاچه به علت طبیعت بکر و بی نظیرش زیر نظر سازمان حفاظت محیط زیست است و هم چنین به علت دارا بودن موقعیت عالی از نظر کشاورزی ، دامداری ، زنبورداری از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو در سال ۱۳۶۶ سدی در خروجی دریاچه احداث شد تا مورد استفاده امور کشاورزی قرار گیرد. این دریاچه دارای نوعی ماهی به نام ماهی رنگین کمان می باشد. که هر ساله قبل از زمستان این ماهی را صید می کنند و بعد از زمستان دوباره ماهی های کوچک پرورشی در این دریاچه انداخته می شوند.

 طبیعت گردی اردبیل، دریاچه نئور

ماهیگیری در دریاچه زیبای نئور

با سفر به این دریاچه شما جان و روح خود را با هوای تازه و آرامش سیراب می کنید و روزهای به یادماندنی و زیبایی را در ورق های دفترچه خاطرات ذهنتان به ثبت می رسانید.  در این سفر شما  تفریحات لذت بخشی را تجربه خواهید کرد که بعد از بازگشت از سفر به دوستان و عزیزانتان را سفر به دریاچه نئور را پیشنهاد خواهید داد. یکی از تفریحات هیجان انگیز این دریاچه قایق سواری در دریاچه و  لذت بردن از چشم اندازهای اطراف دریاچه است.

 جاذبه های گردشگری اردبیل، دریاچه نئور

حس لذت بخش قایق سواری در دریاچه نئور

از دیگر تفریحات به یاد ماندنی به همراه عزیزانتان آفرود است یکی از مسیرهای محبوب این آفرود از دریاچه نئور، آغاز می شود و پس از عبور از کنار آلاله های وحشی و سبزه زار های دامنه شمالی البرز، آلاچیق های عشایر تالش، آبشار ورزان و چشمه ساران گزنه هونی به روستای زیبای سوباتان می رسد و با آفرود از این مسیرها یکی از مسیرهای روزهای زیبای زندگیتان را به چشم خواهید دید و از سفر خود هیجان زده خواهید شد.

 مکان های دیدنی اردبیل، دریاچه نئور

هیجان آفرود در منطقه دریاچه نئور

پیاده روی و دوچرخه سواری یکی از تفریحات محبوب و پرطرفدار منطقه دریاچه نئور است که از دریاچه نئور آغاز می شود تا روستای سوباتان ادامه دارد که در میان راه از وجود چشمه های زیبا و آبشارهای خروشان لذت خواهید برد. پیاده روی و دوچرخه در غالب تور در گلزارهای وحشی با هوای تازه و مناظر تماشایی دریاچه یکی از بهترین حس هایتان خواهد بود که شاید در هیج جای دیگر نچشیده باشید. ماه های مناسب جهت این دو تفریح لذت بخش اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه است که در این زمان این منطقه مانند بهشتی کوچک گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. جزیره زیبای کیش یکی از مکان های دیدنی ایران است است که از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار اند. از این رو وب سایت ما تورهای ارزان کیش را از شهرستان ها  نظیر تور کیش از اهواز ، تور کیش از تبریز، تور کیش از مشهد در اختیار مسافران قرار داده اند تا از شهر های مختلف ایران سفری راخت به کیش را تجربه کنند.

 مکان های جذاب اردبیل، دریاچه نئور

پیاده روی در مناظر زیبای دریاچه نئور

 ایران، طبیعت بکر اردبیل، دریاچه نئور

دوچرخه سواری در گلزهای وحشی اطراف دریاچه نئور

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

نوسازی سیستم روشنایی قلعه پرتغالی  قشم

 قشم، اخبار قشم

نوسازی سیستم روشنایی قلعه پرتغالی قشم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تازه سازی سیستم روشنایی قلعه تاریخی پرتغالی ها خبر داد. نوسازی و بهسازی روشنایی این سایت تاریخی با مشارکت و همراهی مدیریت پشتیبانی سازمان و با هدف زیباسازی منظر این محوطه در شب هنگام، انجام شده است.
قلعه پرتغالی ها سال ۱۵۰۷ میلادی به فرمان ” آلفونسو آلبرکرک ” دریانورد پرتغالی در ضلع شمالی جزیره قشم و در ساحل دریای خلیج فارس احداث شد. قلعه پرتغالی قشم با مساحتی بیش از ۲ هزار متر مربع از سنگهای آهکی و گچی با ملاط ساروج محلی ساخته شده و طی یک قرن چندین بار استحکام بخشی یافته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد امین جعفری حسینی اعلام کرد: ، قرار گرفتن قلعه در مجاورت آب های نیلگون خلیج فارس و شرایط شرجی هوا مهمترین دلیل کاهش عمر روشنایی در این سایت تاریخی است و این امر سبب شده تا هر از چندگاه سیستم  روشنایی قلعه نیاز به نوسازی و بهسازی پیدا کند.
این سایت تاریخی همزمان با حضور  حمیدرضا مومنی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به طور جدی مورد توجه قرار گرفت به طوری که با اجرای اقدامات مهندسی از جمله تقویت دیوارها، سنگفرش کردن محیط پیرامونی آن و ایجاد سیستم نور در قلعه با خارج شدن از شرایط اسفبار گذشته به یکی از مهمترین سایت های پربازدید برای گردشگران تور قشم تبدیل شده است.

منبع: قشم آنلاین

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

پارک جنگلی گیسوم، پارکی با مساحت ۸۰ هکتار یکی از مناطق بکر و جذاب گردشگری استان گیلان شهرستان تالش است سفر به استان گیلان و رفتن به پاک گیسوم شما با تونلی زیبا و رویایی از درختان سر به فلک کشیده  رو به رو خواهید بود که حس متفاوت را تجربه خواهید کرد. ویژیگی هایی که باعث زیبایی و جذابیت این پارک را دو چندان شود کنار هم قرار گرفتن جنگل و ساحل است.

 طبیعت زیبای گیلان، پارک گیسوم

تونلی از درختان در پارک گیسوم

پارک جنگلی گیسوم  دارای ۷۶ گونه گیاهی متعلق به ۶۶ جنس و ۴۴ خانواده می باشد وجود این گونه ها و درختان جنگلی چشم اندازی بی نظیر را خلق کرده اند به طوری که اگر در فصل پاییز به این جنگل سفر کنید شاهد دالان هابی از درختای با برگهای رنگی با هوای تازه جنگلی خواهید بود که لذت خاصی را تجربه خواهید کرد. افرادی که عاشق رانندگی هستند  با رانندگی در جاده های جنگل گیسوم متوجه خواهند شد که این جاده رویاهایشان است.

 مکان های زیبای رشت، پارک زیبای گیسوم

فصل پاییز در پارک زیبای گیسوم

 طبیعت بکر تالش، پارک گیسوم

نمایی از زیبایی پاییز در پارک گیسوم

اگر می خواهید از دالان بهشت شمال بگذرید می توانید در فصل بهار به جنگل گیسوم بروید و جشم اندازهای تماشایی این جنگل را از نزدیک نظاره گر شوید. در جنگل امکاناتی نظیر رستوران، اقامتگاه های توریستی جهت زدن کمپ و همچنین آلاچیق و سرویس های بهداشتی مناسب وجود دارد.  هم چنین به دلیل وجود پاسگاه پلیس این پارک از نظر امنیت مطمعن می باشد از این رو این پارک محل مناسبی برای تفرجگاه های مردم  و گردشگران می باشد.

 مکان های جذاب گیلان، پارک گیسوم

بهار زیبا در پارک رویایی گیسوم

 جاذبه های گردشگری گیلان، پارک گیسوم

دالانی بهشتی در پارک گیسوم

تفرجگاه زیبای گیلان، پارک جنگلی گیسوم

آلاچیق های زیبای پارک گیسوم

وقتی پا به این پارک می گذراید شما تفریحتان فقط دید و بازدید از درختان و گل ها و سرسبزی و استراحت در آلاچیق ها و گذر از تونل رویایی درختان این جنگل خلاصه نمی شود بلکه این پارک با قرار گرفتن در کنار ساحل تفریحات دریایی هیجان انگیزی را بری شما رقم می زند. از تفریحات لذت بخش سواحل این پارک می توان به جت اسکی، شاتل سواری، پاراگلایدر، قایق سواری، پاراسل و موتور چهار چرخ اشاره کرد که هریک از این تفریحات لذت متفاوتی دارد.

جاذبه های گردشگری رشت، جنگل زیبای گیسوم

سواحل زیبای پارک جنگلی گیسوم

 تفریحات آبی گیلان، پارک گیسوم

تفریحات آبی در سواحل پارک گیسوم

اسب سواری یکی دیگر از تفریحات جذاب است که می شود در بخش هایی از پارک جنگلی و در ساحل گیسوم انجام داد. این اسب ها متعلق به محلی های گیسوم است و وجود آنها به این جنگل چهره ی خاصی بخشیده است. گردشگران می توانند بعد از دید و بازدید از مکان های زیبای رشت  باتورهای ارزان کیش از رشت به جزیره زیبای کیش سفر کنند و از مکان های فوق العاده زیبای کیش دیدن کنند.

 مناطق زیای رشت، پارک گیسوم

اسب سواری در سواحل پارک گیسوم
 منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/

نمایشگر ویدیو
  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

 تور قشم در هتل پرشیا قشم

 هتل های قشم، هتل های 5 ستاره قشم، هتل پرشیا قشم

نمای بیرون هتل پرشیا قشم

 هتل پرشیا از هتل های لوکس و مجلل جزیره زیبای قشم است که اقامتی به یادماندنی را به مهمانان عزیز و گرامی خود ارائه می دهد. این هتل تاپ در خیابان فلسطین در ۵ طبقه در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. هتل پرشیا در ۳ دقیقه ای ساحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته شده است که شما با اقامت در این هتل می توانید از داخل اتاق هایتان چشم اندازی زیبا از دریا را پیش رویتان داشته باشید و از سفر خود به جزیره قشم نهایت لذت را ببرید.
هتل پرشیا دارای ۲۴ باب سوئیت لوکس با امکانات رفاهی عالی و پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. گردشگران عزیزی که می خواهند به مکان های جذاب قشم سر بزنند و خوش بگذرانند پیشنهاد ما این اقامت در این هتل را ازدشت ندهند چرا که این هتل از نظر موقعیت قرار گیری در قشم برای گشت و گذار گزینه مناسبی خواهد بود. تورقشم از اصفهان طبق آمار و ارقام و میزان تقاضا علاقمندان به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای قشم از شهرستان محسوب می شود. به همین دلیل ما قصد داریم تا تورهای قشم از اصفهان را با تخفیف استثنایی و باورنکردنی خدمت شما گردشگران عزیز تقدیم نمائیم تا ما هم در سفر خوش آنها سهیم باشیم.

امکانات رفاهی هتل بوتیک ایرمان قشم:

  • لابی
  • لاندری
  • پارکینگ
  • اینترنت بی سیم
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • صندوق امانات
  • تاکسی سرویس
  • تهویه مناسب
  • آسانسور
 هتل های قشم، هتل های 5 ستاره قشم، هتل پرشیا قشم

لابی هتل پرشیا قشم

 هتل های قشم، هتل های 5 ستاره قشم، هتل پرشیا قشم

پذیرش هتل پرشیا قشم

 هتل های قشم، هتل های 5 ستاره قشم، هتل پرشیا قشم

رستوران هتل پرشیا قشم

 هتل های قشم، هتل های 5 ستاره قشم، هتل پرشیا قشم

نمایی از اتاق هتل پرشیا قشم

 هتل های قشم، هتل های 5 ستاره قشم، هتل پرشیا قشم

اتاق یک تخته پرشیا قشم

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/qeshm-tour

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

تالاب استیل زیباترین تالاب دائمی ایران 

تالاب استیل یکی از تالاب های جذاب و دیدنی کشور عزیزمان ایران است که در ۷ کیلومتری جاده رشت به آستارا واقع شده است. این تالاب ۱۳ متر پایین‌تر از سطح دریاهای آزاد قرار دارد و این تالاب دائمی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم گیلان معرفی شده است که هر سال بر تعداد بازدیدکنندگان این مکان افزوده می گردد.

 جاذبه گردشگری گیلان، تالاب استیل

نمایی زیبا از تالاب استیل

تالاب استیل با ۱۳۸ هکتار مساحت در شمالی ترین نقطه استان گیلان قرار دارد و منبع آب این تالاب از بارش‌های باران و به اعتقاد مردم منطقه بخشی از آن هم از چشمه‌های بستر آن تامین می‌شود. طبیعتی که باعث زیبایی دو چندان این تالاب شده است قرارگرفتن چشم اندازهای طبیعی همچون کوهستان، جنگل، مزارع و کشتزارهای خوشرنگ و سرسبز در مجاور این تالاب است که قرار گرفتن این همه زیبایی در کنار هم تصویری شگفت انگیزی را به ببیندگان خود ارائه می دهد.

 طبیعت بکر آستارا، تالاب استیل

تالاب شگفت انگیز استیل

زیباییهای این تالاب تمام شدنی نیستند در هر ضلع این تالاب شما نظاره گر طبیعتی بی نظیر خواهید بود. در ضلع غربی تالاب، پوشیده از جنگل و پوشش‌های سبز گیاهی است و در ضلع شرقی آن درختان توسکای شناور منظره بسیار جالب توجهی را بوجود آورده است. به علت قرار گرفتن ریشه درختان توسکای در تالاب درختان در پهنای تالاب جا به جا می شوند و حرکت می کنند و به همین علت، تالاب استیل به تالاب درختان شناور هم معروف است.

 مناطق دیدنی ایران، تالاب استیل

شناور بودن درختان توسکا در تالاب استیل

تالاب استیل اولین مکانی در کشورمان است که پرنده های مهاجر در آن توقف می کنند؛ همین موضوع این تالاب را به جاذبه ای جذاب برای پرنده نگری تبدیل می کند. با سفر به این تالاب شما شاهد پرنده های زیادی همچون باکلان ها، اگرت ها، ابیا، گاوچرانک، خوتکای سفید و مرغابی سانانی که از مناطق سردسیر به این منطقه آمده اند خواهید بود و از نمونه ای نادر و کمیاب به نام  چنگر نوک سرخ دیدن خواهید کرد. توجه داشته باشید از آنجایی که تالاب استیل در منطقه شکار ممنوع قرار دارد و از آنجایی که پرنده های مهاجر می توانند ناقل آنفولانزای حاد پرندگان باشند، شکارشان ممنوع است.

 جاذبه های استان گیلان، تالاب استیل

مهاجرت پرندگان به تالاب استیل

اگر قرار است یک روز به یاد ماندنی و زیبا رادر این تالاب سپری کنید. باید با قایق موتوری یا قایق پدالی به دل آب بزنید و از سکوت و آرامش تالاب و چشم انداز پیش روی تان لذت ببرید و در زیر سایه درختان سرسبز توسکا که سایه شان را بر قسمت های مختلف دریاچه انداخته اند به گردش در این تالاب جنگلی بپردازید و حس های زیبایی را تجربه کنید.

 طبیعت بکر گیلان، تالاب استیل

قایق سواری در تالاب زیبای استیل آستارا

مکان گردشگری آستارا، تالاب استیل

قایق سواری در تالاب استیل

طبیعتی زیبا، سکوتی مبهم، تالابی بی نظیر را نباید بدون ثبت خاطرات رها کرد باید قبل از خارج شدن از این بهشت کوچک با دوربینتان لحظه های به یادماندیتان را به ثبت برسانید. شما عزیزان می توانید از چشم انداز دلربایی که در برابرتان است، از حیوانات مختلفی که در گوشه و کنار تالاب زندگی می کنند، از درختان شناور در آب و خیلی زیبایی های دیگر عکسی بگیرید و ذوق عکاسی تان را سیراب کنید. توریستان و گردشگران می توانند با تورهای ارزان قیمت تور کیش از رشت به جزیره زیبا و دیدنی کیش سفر کنند و از زیباییهای جزیره کیش لذت ببرند.

 طبیعت بی نظیر آستارا، تالاب استیل

غروب زیبای تالاب استیل

بهترین زمان نظاره گر زیباییهای وصف نشدنی تالاب استیل پاییز است چرا که در این فصل پرنده های مهاجر به این تالاب می آیند و وجود پرندگان زیبابی خاصی به تالاب می دهد و هم جنین طبیعتی بکر با هوایی تازه را استشمام خواهید کرد. البته توجه کنید که اگر در این موقع از سال قصد سفر به این منطقه را دارید حتما لباس گرم همراه ببرید.

 مکان دیدنی گیلان، تالاب استیل

فصل زیبای پاییز در تالاب استیل

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com

نمایشگر ویدیو

  • هیوا اریانا
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش