هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هیجان و لذت در جزیره کوپنگان

جزیره گوپنگان یکی از جزایر زیبا و حیرت انگیز کشور تایلند است که دارای سواحل فراوان و زیبایی می باشد. سفر به این جزیره جذاب برای گذراندن اوقات خوش و لذت بخش از دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی شروع شد. در این جزیره سر گرمی بسیاری وجود دارد که سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

 جاذبه های تایلند، جزیره گوپنگان

نمایی زیبا از جزیره کوپنگان

در این جزیره جشن های ماه کامل و انواع جشن ها برگزار می شود به این دلیل این جزیره به عنوان جزیره محبوب گردشگران تور تایلندشهرت پیدا کرده است. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید می توانید در این جزیره روزهای به یادماندنی را تجربه کنید. جشن ماه کامل موزیک های مخصوصی دارد به همین دلیل در هرقدم موزیک متفاوتی می‌شنوید. در هر ماه با کامل شدن ماه این جشن برگزار می گردد و تعداد شرکت‌کنندگان در این جشن در فصل های پر بازدید به ۲۰،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ می رسد.

 جاذبه های گردشگری تایلند، جزیره کوپنگان

جشن ماه کامل در جزیره کوپنگان

با سفر به این جزیره شما با انواع تفریحات روبه رو خواهید شد که می توانید از آن ها لذت ببرید. با اجاره کایاک (قایق مخصوص اسکیمو‌ها) می توانید روی آب گردش کنید. کرایه‌ی این کایاک ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بات برای هر ساعت است. ساحل «وست» از «ووک تام» تا «کو‌ما» بهترین مکان برای کایاک سواری است.

 جاذبه های گردشگری تایلند، کایاک سواری

کایاک سواری در جزیره گوپنگان

این جزیره شگفت انگیز دارای آبشار‌های فراوان است؛ اگرچه برخی از آن‌ها فصلی است و در بعضی ماه‌های سال خشک می شود. اگر به‌دنبال کمی پیاده روی هستید، حتما به این مناطق سری بزنید و از دیدن آبشارهای زیبا و سرسبزی جنگل ها لذت ببرید.

 مکان های تفریح تایلند، جزیره کوپنگان

آبشازهای جزیره گوپنگان

سواحل زیبای کوپنگان، گنج واقعی این جزیره است. این‌جا بهترین مکان برای گردش، آفتاب‌گرفتن و بازی با دوستانتان می‌باشد. این جزیره زیبا تعداد زیادی مهمان‌خانه و بانگالو داردکه هزینه‌ آن‌ها از۵۵۰ بات آغاز می‌گردد. برای بانگالوی لوکس باید تا ۱۶۸۵ بات برای هر شب هزینه کنید. اتاق‌های ارزان‌قیمت با کرایه‌ ۴۰۵ بات برای هر‌شب به چشم می‌خورد که میشود برای اقامت مناسب از آن ها استفاده کنید.

 جاذبه های تایلند، مهمان خانه های لوکس

مهمان خانه های لوکس در جزیره کوپنگان

گردشگران عزیز تور تایلند در این جزیره می توانید به دل جنگل های سرسبز و جذاب بروید و از هیجان زیپ لاین (عبور از کابل‌های میان جنگل با استفاده از تجهیزات لازم) در ارتفاعات غافل نشوید و آدرنالین ترشح کنید و از بودن در این جزیره احساس خوشی را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری تایلند، زیب لاین تایلند

زیب لاین در جنگل های سرسبز جزیره کوپنگان

منبع: https://thailandtor.com

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

پارک جنگلی ناهارخوران میان دره های زیبای استان گلستان

ناهار خوران روستایی زیبا با درختان سر به فلک کشیده و سرسبزی زیبا در ۴ کیلومتری مرکز شهرستان گرگان، استان گلستان واقع شده است. امروزه این روستای بکر به پارک جنگلی ناهار خوران مشهور است. در واقع این پارک جنگلی دارای مساحت تقریبی ۳۰۰ هکتار می باشد که ۱۶۸ هکتار از این پارک از سال ۱۳۳۸ توسط شهرداری اداره شد و امکانات رافاهی در آن تاسیس گردید.

 ایران، جاذبه های گرگان، ناهار خوران

عکس هوایی از ناهار خوران گرگان

قدمت این پارک رویایی و سر سبز ناهار خوران به ۴۰ میلیون سال پیش یعنی دوران ژوراسیک بازمی گردد. این جنگل قسمتی از مجموعه جنگل‌های هیرکانی به شمار می آید. پارک جنگلی ناهار خوران به علت جنگل زیبایی امروزه شهرت ملی پیدا کرده است و هر ساله بر تعداد بازدید کنندگان این پارک جنگلی افزوده می گردد.

گرگان، ناهار خوران

زیبایی پارک جنگلی ناهار خوران گرگان

با توجه به قرار گرفتن این پارک جنگلی در دامنه کوه و وجود دره ها و آبریزهای فراوان این پارک را به بهشتی زیبا تبدیل کرده است که می شود یک روز به یاد ماندنی را به همراه عزیزانتان در این پارک سپری کنید. این پارک در هر فصل زیبایی بی نظیری دارد که می شود در طول سال دیدن این پارک را از دست نداد.

 استان گرگان، ناهار خوران

طبیعت بکر بهاری ناهار خوران گرگان

 طبیعت زیبای ایران، ناهار خوران گرگان

پاییز زیبای پارک جنگلی ناهار خوران گرگان

 جاذبه های گردشگری گرگانف ناهار خوران

زمستان جذاب در پارک جنگلی ناهار خوران

وقتی تصمیم گرفتید به پارک جنگلی ناهار خوران بروید. دیگر شما با یک جنگل ساده روبه رو نیستید بلکه تفریحات لذت بخش و دیدنی های بسیاری در انتظار شما هستند تا یک روز خاطره انگیز را در این پارک سپری کنید. یکی از دیدنی های زیبای این پارک جنگلی وجود رودخانه زیارت است که از ارتفاعات روستای زیارت سرچشمه می گیرد و در طول این پارک جذاب جریان دارد که بر زیبایی این پارک افزوده است و میشود در این رودخانه در روزهای گرم به تفریح لذت بخش آب تنی و آب بازی را انجام داد. این پارک دارای چشمه های فراونی نیز می باشد که دیدن زلالی آب های چشمه در میان جنگلی سرسبز خیلی لذت بخش می باشد.

 مکان های زیبای ایران، ناهار خوران

جنگل زیبای ناهار خوران

برای دیدن چشم اندازی زیبا از پارک جنگلی و جذابیت های آن و دیدن شهر می توانید به بالای تپه بابا طاهر که در مجاورت پارک جنگلی ناهارخوران واقع شده است بروید و به تماشای زیبایی منطفه بنشیند و و از بالای تپه و چشم انداز های بی نظیرش عکس های یادگاری بگیرید و از این همه زیبایی نهایت لذت راببرید. ایران دارای طبیعت بی نظیر است که باید حتما آن ها را از نزدیک تماشا کنید. کیش جزیره در جنوب کشوزمان است که سالانه گردشگران زیادی با تور ارزان کیش به این جزیره سفر می کنند و از زیباییهای بی نظیرش لذت میبرند و بهترین روزهای خود را در کیش سپری می کنند.

 مکان های دیدنی گرگان، ناهار خوران گرگان

تپه بابا طاهر در پارک جنگلی ناهار خوران

در ناهار خوران می توانید به تفریح مفرح جنگل نوردی و پیاده روی در میان انبوه درختان این جنگل بپردازید و در طول مسیر از زیبایی های وصف نشدنی این پار لذت ببیرید و با پیاده روی می توانید به پارک رویایی جنگل النگدره که در نزدیکی این پارک قرار دارد سری بزنید و از وجود اون همه زیبایی در پارک جنگلی النگدره نیز لذت ببرید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید. در ناهارخوران بلندی هایی وجود دارد که علاقه مندان به کوه نوردی می توانند در آن ساعاتی را به کوه نوردی و کوهپیمایی اختصاص دهند.

 جاذبه های گردشگری گلستانف پارک جنگلی ناهار خوران

طبیعت زیبای ناهار خوران
منبع:https://تورکیش-تورمشهد.com/

نمایشگر ویدیو
  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

احداث پارک خانواده در روستای طبل قشم

قشم ، اخبار قشم

احداث پارک خانواده در روستای طبل قشم

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، تورج امانی اعلام کرد: مساحت کل پارک خانواده روستای طبل به ۱۳ هزار متر مربع می رسد که سازمان منطقه آزاد قشم با اعتبار سه میلیارد ریال فاز نخست این پروژه را بعهده گرفته است.

وی ادامه داد: فاز نخست عملیات این پارک از هفته آینده در هفت هزار متر مربع با اجرای بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر مربع پیورس، یک هزار و ۸۹۰ متر مربع بتُن ریزی کف، ۲۵۰ متر مربع سکوی نشیمن و یکهزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سبز آغاز می شود.

به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد ۶۰۰ متر مربع فضای بازی، ۵۴۵ متر مربع زمین ماسه ای برای بازی کودکان، یکهزار متر طولی جدول کشی و فضای بازی برای بزرگسالان و کودکان از دیگر برنامه هایی است که در فاز نخست با اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: براساس توافق سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری روستای طبل، فاز دوم این پروژه در ۶ هزار متر مربع توسط شورای اسلامی و دهیاری این روستا ساخته خواهد شد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت با داشتن ۶۵ روستا در جنوب ایران واقع شده است. برای دیدن این جزیره زیبا و جذاب می توانید درتور ارزان قشم شرکت کنید و روزهای به یاد ماندنی را در این جزیره به همراه عزیزانتان سپری کنید.
منبع:  تور فشم

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

تقریحات لذت بخش در کویر گرم مصر 

کویر مصر در کنار روستای مصر در ۴۵ کیلومتری شرق شهرستان جندق و در ۳۰ کیلومتری شمال شهرستان خور از توابع استان اصفهان واقع شده است. کویر مصر یکی از تماشایی ترین کویر های ایران است که با سکوتی مبهم عجین شده است. این کویر در عین سادگی جذابیت های خود را دارد. گردشگرانی که می خواهند آرامش روز و زیبایی ستاره باران شب کویری را ببینند باید حتما به کویر مصر سفر کنند.

 مکان های جذاب اصفهان، کویر مصر اصفهان

غروب زیبا کویر مصر

روستای مصر یا کویر مصر درست در میانه راه دامغان به نائین و اصفهان قرار دارد. روستای مصر توسط چوبانی به نام یوسف، که چاهی را برای دستیابی به منبع آب برای گوسفندانش حفر و به کمک اهالی منطقه آب را با حفر قنات تا مصر امروزی هدایت می‌کند.  نام این روستا از نام یوسف گرفته شد که خود شخص یوسف با توجه به نام خودش از داستان حضرت یوسف در قرآن الهام می‌گیرد آن را مصر نام نهاد.

 استان اصفهان ، کویر مصر

تپه های زیبای شنی در کویر مصر

کمی از روستا مصر که دور شویم به کویر مصر می رسیم. کویری که شن های سبکش سوار بر باد به این سو آن سو می شوند. در کویر مصر می توانید بر روی تپه هایی شنی  قرار گیرد و دریای شنی را با جلوه های زیباییش نظاره گر باشید. رنگ خاکی کویر و صاف ساده بودنش یک رنگی و زیبایی اش را به رخ شما می کشد و با زبان بی زبانی به بیننده خود می گوید که سادگی کویر نیز زیباییهای خودش را دارد.

طبیعت بکر ایران، کویر مصر

تپه های شنی کویر مصر

با رفتن به کویر تفریحاتی زیادی را خواهید چشید که هر کدام از آن ها تجربه متفاوتی و تازگی خاصی به شما ارمغان می دهد. یکی از تفریحات لذت بخش کویر پیاده روی بدون کقش بر روی شن های داغ که احساس خوبی وجودتان را فرا می گیرد. از تفریحات دیگی کویر مصر شتر سواری می باشد. گردشگران با سوار بر شتر تجربه متفادتی را خواهند چشید.

جاذبه گردشگری اصفهان، کویر مصر

شتر سواری در کویر مصر

از لذت های وصف نشدنی که در کویر مصر می توان از آنها استفاده کرد میشود به موتور چهار چرخ یا ATV  و یا آفرود اشاره کرد.  سوار شدن بر موتور چهار چرخ و بالا رفتن از تپه های شنی و سرازیر شدن از آن ها لحظاتی سرشار از هیجان را به شما  هدیه می دهد. از هیجانات دیگر در کویر سوار شدن بر آفرود خودروهای دو دیفرانسل است که لذت خاصی دارد.

 مکان های جذاب ایران، کویر مصر

موتور چهار چرخ سواری در کویر مصر

 مکان های جذاب اصفهان، کویر مصر

آفرود سواری در دل کویر مصر

زیبایی و لذت بردن در کویر در روز خلاصه نمی شود بلکه  شبهای پر ستاره کویر یکی از هیجانات و زیبایی کویر است که پای گردشگران زیادی را به کویر باز می کند. می توانید زیر سقف پر از ستاره آسمارن آتشی بر پا کنید و در سکوت کویر و قاب نقاشی شده آسمان کویر در کنار عزیزانتان بنشیند و بدون تلسکوب در سیاهی شب ستاره های پر نور را ببینید و از آن همه زیبایی لذت ببرید. بعد از دیدن این همه زیبایی وصف نشدنی در کویر مصر می توانید باتور کیش از اصفهان به جزیره کیش سفر کنید و از ساحل های زیبای کیش و جاذبه های گردشگری آن لذت ببیرید.

 جاذبه گردشگری اصفهان، کویر مصر

شبهای پر ستاره کویر مصر
منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

پارک سافاری ورلد، پارکی پر از هیجان در بانکوک 

پارک سافاری ورلد بانکوک بزرگترین باغ وحش تایلند در خارج از شهر بانکوک قرار گرفته است. این باغ وحش روباز به طول ۸ کیلومتر است که طیف وسیعی از حیوانات مختلف را در پیش روی شما قرار می دهد این باغ وحش در سال ۱۹۹۵ و با مبلغی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون بات ساخته شد و به بهره برداری رسیده است.

 جاذبه های بانکوک، پارک سافاری ورلد

ورودی پارک سافاری ورلد بانکوک

گردشگران با ورود به این پارک احساس می‌کنند که به حیات وحش آفریقا رفته‌اند چرا که حیوانات در قفس نگه‌داری نمی‌شوند و در فضای مخصوص به‌خودشان به‌صورت آزادانه می‌چرخند که همین موضوع جذابیت بازدید از این پارک دو چندان کرده است. سالانه بسیاری از گردشگران تور تایلند این پارک را برای تفریح و سرگرکمی خود انتخاب می کنند.

 مکان های دیدنی تایلند، پارک سافاری ورلد

حیات وحش بانکوک

باغ وحش سافاری ورلد از دو پارک وسیع با نام های «سافاری پارک» و «مارینا پارک» یا پارک دریایی تشکیل شده است. که در ذیل با هر دو قسمت آن آشنا می شوید. گردشگران عزیز می توانند برای گشت‌وگذار در قسمت یافاری پارک با ماشین و اتوبوس به تماشای حیات وحش ببرند و از دیدن حیوانات وحشی لذت ببرند.

 جاذبه های بانکوک، پارک سافاری ورلد

نمایش فیل ها در پارک سافاری ورلد

 سافاری پارک قسمت جذاب این پارک است که همراه هیجان یکم ترس هم تجربه می کنید. سافاری پارک طولی در حدود ۸ کیلومتر دارد و بازدید از آن حدودا ۴۵ دقیقه زمان خواهد برد.این پارک، همان جایی است که برای بازدیدش سوار ماشین یا اتوبوس می شوید و  با گردشی در فضای باز، از میان سکونتگاه شیرها، گورخر ها، غزال ها و خرس ها عبور می کنید. جالب است بدانید شیرهایی که در سافاری پارک نگهداری می شوند، از گونه های کمیاب دنیای حیات وحش هستند.

 جاذبه های تایلند، پارک سافاری ورلد

گردش با اتوبوس در منطقه حیات وحش پارک ورلد بانکوک

 در قسمت سافاری پارک می توانید ببرهای سفید یکی از نادرترین گونه های ببر بنگال و بدنی سفید رنگ دارد و بر روی آن راه های سیاه به چشم می خورد از نزدیک دیدن کنید و هم چنین در این قسمت پارک می توانید از نمایش های شیرین فیل ها لذت ببرید.

 مکان های جذاب تایلند، پارک سافاری ورلد

ببر های سفید در پارک سافاری ورلد

پارک مارین یا پارک دریایی، همان بخش دوم سافاری ورلد است که در مجموع ۸ نمایش و بازی مختلف را برای شما آماده کرده است. البته بر خلاف نام این پارک، هر دو نوع حیوانات آبزی مانند خرس های قطبی و کروکودیل ها، خشکی‎زی چون کانگورو و میمون و غیره را در مارین پارک خواهید دید.

 مکان های جذاب بانکوک، پارک سافاری ورلد

پارک زیبای ورلد بانکوک

 در پارک دریایی گردشگران تور بانکوک می توانند به تماشای دلفین ها، موجودات بانمک و باهوش بروند. یکی از برنامه های جذاب این قسمت نمایش دلفین ها حرکاتی چون پرش های جذاب و شنای ریتمیک و بازی دلفین ها با توپ همراه با موزیک که به شما ببیندگان لذت خاصی می دهد. ساعت کار باغ وحش از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر، و ساعت کار پارک دریایی از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر است.

جاذبه های بانکوک، پارک سافاری ورلد

نمایش دلفین ها در قسمت مارین پارک ورلد
منبع: https://thailandtor.com/

نمایشگر ویدیو
  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

پارک جنگلی النگدره با چشم اندازی بکر و تماشایی

پارک جنگلی النگدره یکی از پارکهای زیبا و معروف استان گلستان، شهرستان گرگان با مساحتی ۱۸۵ کیلومتر و چشم‌اندازی منحصر به فرد در میان مناطق مسکونی واقع شده است. پارک جنگلی النگدره درلیست ۷ منطقه نمونه گردشگری قرار گرفته است. این پارک در هر فصل زیبایی متفاوتی دارد اما اوج زیبایی پارک النگدره در فصل پاییز است که بیننده خود را به تماشای هزار رنگ دعوت می کند .

پارک جنگلی النگدر به علت قرار گرفتن در میان جنگل های انبوه شمال و درختان سر به فلک کشیده و گذر رودخانه از وسطش دارای آب هوای خنک و بی نظیری می باشد. این پارک از آن دست طبیعت هایی است که می توان در چهارفصل سال به آن سفر کرد و از بودن در آن لذت برد.

درسفر به گرگان دیدن این پارک دلنشین را ازدست ندهید. گردشگران عزیز می توانند به میان این پارک جنگلی النگدره بروند و از رودخانه زیبا و خروشان قلاشی که از میان این پارک میگذرد و باعث خنکی این پارک می شود و صدای آرام دارد لذت ببرند. در نزدیکی این رودخانه، ۳ چشمه آب وجود دارد و پوشش گیاهی ابن جنگل را درختان انجیلی و ممرز، توسکا، لرگ، افرا، بلوط، بید، شیردار و خردمندی تشکیل می‌دهد.

اگر اهل گشت و گذار و تفریح و گذراندن یک پیک نیک به یادماندنی می باشید این پارک گزینه مناسبی می باشید. وسایل پیک نیک مقداری خوردنی و تنقلات تهیه کنید، بساط کباب تان را هم بردارید و به دل النگدره بزنید و به همراه عزیزانتان از محیط دلفریب النگدره نهایت لذت را ببرید. مواظب طبیعت زیبای این پارک باشید و آنها را طعمع حریق نکنید و از طبیعت زیباییش استفاده کنید.

این پارک دارای طبیعتی بهشتی می باشد که نباید از ثبت این همه زیبایی وصف نشدنی گذشت. در هر مواقع از سال به این پارک رفتید همانطور که گفته شد با طبیعتی بی نظیر روبه رو خواهید بود که می توانید با ثبت عکس های زیبایی از این پارک یک روز خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. البته اگر خوش شانس باشید و در پاییز به النگدره بیایید، می توانید شکوه نهایی طبیعت را در این پارک به ثبت برسانید. ایران دارای طبیعتی بکر و زیبا می باشد که هر سال گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری به تماشای طبیعت زیباییش مهمان می شوند یکی از طبیعت زیبا و محبوب کشورمان جزیره کیش است که گردشگران عزیز می توانند با تورهای کیش از شهرستان ها مانند تور کیش از شیراز، تور کیش از اهواز، تور کیش از سنندج و تور کیش از کرمان و…. به این جزیره سف کنند.

 از امکانات مختلف پارک جنگلی النگدره می توان به برق رسانی، جاده آسفالته، نمازخانه، پارک کودک، زمین ورزش، ساختمان های نگهبانی، منطقه کمپینگ و پیک نیک، باربکیو، ماشین های برقی برای گشت در پارک و گشت های مداوم نیروی انتظامی اشاره کرد.

منبع: https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

نمایشگر ویدی
  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

شهر قدیمی رنگارنگ پوکت
شهر قدیمی پوکت به عنوان یک جاذبه محبوب در نزد گردشگران تایلند محسوب می شود. این شهر دارای فرهنگی عنی تر می باشد. این شهر دقیقا از ۵ خیابان اصلی و کوچه های کوچک تشکیل شده است. که عبارتند از :خیابان راسادا  Rasada Rd، خیابان پانگ نگوا Phang Nga Rd، خیابان کرابی Krabi Rd، خیابان دیبوک Dibuk Rd، خیابان چالنک Thalang Rd.

 مکان های پوکت، شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی رنگارنگ پوکت

ساختمان های این شهر با معماری باشکوه و دیدنی که طرح و مدل آنها از برخی شهرهای اروپایی مانند انگلیس و پرتغال نشات گرفته است. ساختمان های رنگارنگ که از جمله سبک طراحی جذاب آنها می توان به بناهای که طبقه اول به عنوان مغازه و و طبقه دوم محل زندگی به همراه سالن های بزرگ پذیرایی اشاره کرد. برای دیدن شهر قدیمی پوکت در تور تایلند شرکت کنید.

 جاذبه های پوکت، شهر قدیمی رنگارنگ پوکت 

نمای رنگارنگ در شهر قدیمی رنگارنگ پوکت

در این شهر بناهایی با سبک دیگر معماری چینی که به عنوان خانه های بزرگ با صندلی های قرمز شناخته می شوند. در اینجا ترکیبی از سنت و فرهنگ تایلندی، چینی، مالایی، هندی، نپالی و … را خواهید دید. که هر کدوم با سبک خاص خود به این شهر جلوه زیبایی داده اند. جالب است بدانید خود این شهر قدیمی دارای جاذبه های گردشگری بی شماری است که بازدید از آن ها لذت خاصی دارد.

جاذبه های تایلند، شهر قدیمی پوکت

خانه هایی با نمای صورتی در شهر قدیمی پوکت

یکی از مکان های جذاب این شهر قدیمی بازار بزرگ است. این بازار در میان منطقه تاریخی چینی و پرتغالی شهر پوکت واقع شده است، این خیابان به نام لاردیا (Lardyai یا talaad yai) نیز شناخته می‌شود، در این بازار گردشگران تور پوکت می توانید از کالاهای مغازه‌های صنایع دستی محلی و مغازه‌های کادویی و مغازه‌های اسباب‌بازی فروشی و ترامپولین رایگان برای سرگرم کردن کودکان استفاده کنید و از بودن در این بازار لذت ببرید.

مکان های جذاب تایلند، بازار بزرگ شهر قدیمی پوکت

بازار بزرگ در شهر قدیمی پوکت

خیابان تالانگ یکی از اولین خیابان‌های شهر قدیمی پوکت به شمار می‌رود، نمای خانه‌های در مسیر این خیابان با استفاده از تکنیک رنگ‌آمیزی شاد و روشن – از رنگ آبی گرفته تا سبز و سرخ – تزئین شده است، به همین دلیل در هنگام بازدید از این خانه‌ها، احساسی از تلفیق تکنولوژی مدرن و تاریخی به افراد دست می‌دهد. چندین کافی شاپ و رستوران‌ نیز در این خیابان وجود دارد.

 مکان های جذاب پوکت ف شهر قدیمی پوکت

خیابان تالانگ شهر قدیمی پوکت

منبع: https://thailandtor.com

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

هتل آپارتمان فولادی مشهد هتلی با سابقه بیش از ده سال که در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل شامل ۲۰ واحد آپارتمانی است که این واحدها در طبقات اول تا چهارم واقع شده اند. این هتل با امکانات رفاهی تلویزیون , یخچال , کافی شاپ ، آسانسور، رستوران, سرویس ایرانی و فرنگی ، روم سرویس , اینترنت , تهویه مطبوع و نیز کادری مجرب و کارآزموده آماده پذیرایی از مسافران گرامی تور مشهد می باشد.
هتل فولادی مشهد در فاصله ده دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است مسافران عزیز می توانند هر وقت دلشان خواست به حرم امام رضا (ع) مشرف شوند.  همچنین دسترسی به اماکنی نظیر بیمارستان امام رضا (ع)، سینما هویزه و بازار رضا از هتل آپارتمان فولادی با فاصله ی حداکثر ۲ کیلومتر برای مسافران تور مشهد از تبریز امکان پذیر می باشد.
هتل آپارتمان فولادی |نمای بیرون هتل


هتل آپارتمان فولادی | لابی هتل


هتل آپارتمان فولادی | اتاق یک تخته هتل

منبع: https://تورکیش-تورمشهد.com/mashhad-tour

  • هیوا اریانا
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش