هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پارک جنگلی ناهارخوران میان دره های زیبای استان گلستان

ناهار خوران روستایی زیبا با درختان سر به فلک کشیده و سرسبزی زیبا در ۴ کیلومتری مرکز شهرستان گرگان، استان گلستان واقع شده است. امروزه این روستای بکر به پارک جنگلی ناهار خوران مشهور است. در واقع این پارک جنگلی دارای مساحت تقریبی ۳۰۰ هکتار می باشد که ۱۶۸ هکتار از این پارک از سال ۱۳۳۸ توسط شهرداری اداره شد و امکانات رافاهی در آن تاسیس گردید.

 ایران، جاذبه های گرگان، ناهار خوران

عکس هوایی از ناهار خوران گرگان

قدمت این پارک رویایی و سر سبز ناهار خوران به ۴۰ میلیون سال پیش یعنی دوران ژوراسیک بازمی گردد. این جنگل قسمتی از مجموعه جنگل‌های هیرکانی به شمار می آید. پارک جنگلی ناهار خوران به علت جنگل زیبایی امروزه شهرت ملی پیدا کرده است و هر ساله بر تعداد بازدید کنندگان این پارک جنگلی افزوده می گردد.

گرگان، ناهار خوران

زیبایی پارک جنگلی ناهار خوران گرگان

با توجه به قرار گرفتن این پارک جنگلی در دامنه کوه و وجود دره ها و آبریزهای فراوان این پارک را به بهشتی زیبا تبدیل کرده است که می شود یک روز به یاد ماندنی را به همراه عزیزانتان در این پارک سپری کنید. این پارک در هر فصل زیبایی بی نظیری دارد که می شود در طول سال دیدن این پارک را از دست نداد.

 استان گرگان، ناهار خوران

طبیعت بکر بهاری ناهار خوران گرگان

 طبیعت زیبای ایران، ناهار خوران گرگان

پاییز زیبای پارک جنگلی ناهار خوران گرگان

 جاذبه های گردشگری گرگانف ناهار خوران

زمستان جذاب در پارک جنگلی ناهار خوران

وقتی تصمیم گرفتید به پارک جنگلی ناهار خوران بروید. دیگر شما با یک جنگل ساده روبه رو نیستید بلکه تفریحات لذت بخش و دیدنی های بسیاری در انتظار شما هستند تا یک روز خاطره انگیز را در این پارک سپری کنید. یکی از دیدنی های زیبای این پارک جنگلی وجود رودخانه زیارت است که از ارتفاعات روستای زیارت سرچشمه می گیرد و در طول این پارک جذاب جریان دارد که بر زیبایی این پارک افزوده است و میشود در این رودخانه در روزهای گرم به تفریح لذت بخش آب تنی و آب بازی را انجام داد. این پارک دارای چشمه های فراونی نیز می باشد که دیدن زلالی آب های چشمه در میان جنگلی سرسبز خیلی لذت بخش می باشد.

 مکان های زیبای ایران، ناهار خوران

جنگل زیبای ناهار خوران

برای دیدن چشم اندازی زیبا از پارک جنگلی و جذابیت های آن و دیدن شهر می توانید به بالای تپه بابا طاهر که در مجاورت پارک جنگلی ناهارخوران واقع شده است بروید و به تماشای زیبایی منطفه بنشیند و و از بالای تپه و چشم انداز های بی نظیرش عکس های یادگاری بگیرید و از این همه زیبایی نهایت لذت راببرید. ایران دارای طبیعت بی نظیر است که باید حتما آن ها را از نزدیک تماشا کنید. کیش جزیره در جنوب کشوزمان است که سالانه گردشگران زیادی با تور ارزان کیش به این جزیره سفر می کنند و از زیباییهای بی نظیرش لذت میبرند و بهترین روزهای خود را در کیش سپری می کنند.

 مکان های دیدنی گرگان، ناهار خوران گرگان

تپه بابا طاهر در پارک جنگلی ناهار خوران

در ناهار خوران می توانید به تفریح مفرح جنگل نوردی و پیاده روی در میان انبوه درختان این جنگل بپردازید و در طول مسیر از زیبایی های وصف نشدنی این پار لذت ببیرید و با پیاده روی می توانید به پارک رویایی جنگل النگدره که در نزدیکی این پارک قرار دارد سری بزنید و از وجود اون همه زیبایی در پارک جنگلی النگدره نیز لذت ببرید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید. در ناهارخوران بلندی هایی وجود دارد که علاقه مندان به کوه نوردی می توانند در آن ساعاتی را به کوه نوردی و کوهپیمایی اختصاص دهند.

 جاذبه های گردشگری گلستانف پارک جنگلی ناهار خوران

طبیعت زیبای ناهار خوران
منبع:https://تورکیش-تورمشهد.com/

نمایشگر ویدیو
  • ۹۷/۰۷/۲۶
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش