هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


پل ساراسین در واقع پوکت را به استان «پهانگ نگا» وصل می کند و تا قبل از درست شدن آن در سال ۱۹۶۷ گردشگران برای رسیدن به پوکت باید فقط از قایق استفاده می کردند. البته تعداد گردشگران این جزیره در سال های اخیر به حدی افزایش پیدا کرده که در سال ۲۰۱۱ پل دیگری برای رسیدن به این جزیره ساخته شد. بااین حال پل ساراسین با پیاده رو و چشم اندازهای خیره کننده اش همچنان یکی از محبوب ترین جاذبه های جنوب تایلند است. گردشگران می توانند از مسیر جاده ای به جزیره پوکت بروند و در راه دیدن این پل زیبا را از دست ندهند.

پل روی رودخانه Kwai

اگرمی خواهید از تاریخ این پل بدانید باید بگم در سال ۱۹۴۲ ژاپنی ها تصمیم گرفتند تا خط راه آهنی بسازند که تایلند را به میانمار وصل کند. این ریل را هم به نام ریل مرگ و هم به نام ریل تایلند – میانمار می شناسند. از آنجایی که این راه آهن باید در میان جنگل های انبوه استوایی درست می شد برای ساخت آن ۵ سال زمان نیاز بود اما ژاپنی ها این زمان را بسیار زیاد می دانستند برای همین زندانیان جنگ و کارگرهای زیادی را به این محل آوردند تا پل هر چه سریع تر درست شود. این راه آهن در عرض ۱۶ ماه ساخته شد و پل این رودخانه اولین جایی بود که توسط زندانیان جنگ ساخته شد. برای ساخت این راه آهن حدود ۱۲ هزار زندانی جنگ و ۹۰ هزار کارگر از بین رفتند اما این پل و این ریل راه آهن امروز همچنان استفاده می شود. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایلند از این پل دیدن نمایند. 

پل یادبود پای (Memorial Bridge of Pai)

 پای شهری جذاب در شمال تایلند است که پل یادبود پای در آن قرار دارد. این پل به اسم پل یاد بود جنگ جهانی دوم پای هم شناخته می شود چون در مدت جنگ جهانی دوم برای خدمات دادن به سربازان ژاپنی ساخته شد. قدمت این پل هم مثل پل رودخانه kwai به سال ۱۹۴۲ برمی گردد. برای دیدن این پل زیبابا تور ارزان تایلند همراه باشید و از دیدن آن لذت ببرید. با اینکه پل یادبود پای پربازدید ترین جاذبه این شهر نیست اما مطمئنا تاریخی ترین جاذبه این مکان است.


م

منبع: thailandtor.com

بدون دیدگاه

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

پارک آبی پر هیجان سیام  بانکوک در شرق شهر زیبای بانکوک واقع شده است. اگر به دنبال هیجان و بازی در دنیای پر از آب هستید تور ارزان تایلند پارک آبی سیام  را به شما پیشنهاد میدهد. دوستداران آب می توانند در این پارک سوار بر مرتفع ترین سرسره آبی شوند و لحظات شاد و پر از هیجان را تجربه کنند. این پارک آبی از بزرگترین استخر آبی با امواج و گرداب مصنوعی برخوردار می باشد. همچنین دارای استخرهای بیشمار یکه گروه های مختلف سنی می توانند از آنها استفاده کنند.  پارک آبی سیام جالب ترین مکان برای خیس شدن است. با شرکت در تور بانکوک می توانید یک روز پر از هیجان را تجربه کنید. این پارک شادترین لحظات را به بچه های عزیز هدیه می دهد. بچه ها می توانند در آب راه بروند ، شیرجه بزنند و آزادانه سوار سرسره های لغزنده شوند. در این پارک تفریحات جداگانه با سواری های فوق العاده برای بچه های کوچک و بزرگ وجود دارد.

تور تایلند, بانکوک, پارک آبی سیام بانکوک

پارک آبی سیام بانکوک

 تور تایلند, پارک آبی سیام بانکوک

پارک آبی سیام بانکوک

بانکوک, پارک هیجانی سیام بانکوک

پارک آبی سیام بانکوک

منبع:/thailandtor.com/bangkok-tour/

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند به همراه جزییات پارک سلطنتی بانکوک تایلند که در زیر برای شما علاقمندانتور بانکوک فراهم آورده ایم.

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

یکی از دیدنی های معروف بانکوک که در حومه شهر بانکوک قرار دارد، پارک سلطنتی رامای نهم است. که در سال ۱۹۸۷ و برای بزرگداشت شصتمین سال تولد پادشاه بومیبول آدولیادج افتتاح شد. این پارک زیبا به محلی برای تحقیقات گلکاری و گیاه شناسی به کار می رود. و دارای یک موزه است که زندگی پادشاه را به نمایش در می اورد.

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

این محل فضایی سبز به مساحت ۸۰ هکتار دارد. و همچنین دارای دریاچه زیبا و بزرگی می باشد.  تور ارزان تایلند ما شرکت کنید تا مسافرتی خاطره انگیز را برای شما فراهم کنیم.

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

هر ساله در این باغ جشنواره های سالانه گل برگزار می شود. که انواع و اقسام گل های زیبا و نایاب در این جشنواره به نمایش در می آیند. قدم زدن در این باغ و دیدن گل های مختلف بسیار لذت بخش است.

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

عکس های جدید پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک تایلند

دریاچه با قو اردک و همچنین قایق پدالی برای تفریح وجود دارد. و همچنین مکانی برای بازی کودکان وجود دارد. این باغ حدود ۱۵ کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. صبح زود اکثر مردم در این باغ به  ورزش می پردازند.

منبع:/thailandtor.com/bangkok-tour/

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

کاخ بزرگ بانکوک تایلند

بانکوک گرم و آفتابی بزرگترین شهر تایلند و پایتخت دوست داشتنی سرزمین لبخند می باشد. دیدنی های زیاد و جذاب این شهر موجب شده که گردشگران بسیاری با استفاده از تور بانکوک از این جاذبه ها دیدن نمایند. 

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

در این قسمت به زیبایی کاخ بزرگ در بانکوک می پردازیم که پادشاه تایلند در سال ۱۹۲۹ میلادی دستور ساختن این قصر را صادر کرده و نام آن را هم «کلای کانگون» به معنای «دور از نگرانی ها» گذاشته است. خانواده سلطنتی تایلند هنوز هم ماه های مارس تا آوریل را در این قصر می گذرانند و تنها در مواقعی که آنها در قصر نباشند، گردشگران می توانند از آنجا دیدن کنند. کسی اجازه عکس برداری از نمای داخلی کاخ ندارد پس این جاذبه ی فوق العاده را حتما از نزدیک ببینید.

 کاخ بزرگ بانکوک محبوب توریست ها در بخش قدیمی شهر و در مرکز قلب شهر بانکوک واقع شده و معماری ارزشمند و ظریف آن واقعا دیدنی است. وجود رودخانه ی چائو پریایا در سمت شرقی این کاخ زیبای باستانی یکی از عواملی است که جذابیت کاخ بزرگ را چند برابر کرده است.

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

مهم ترین عنصر به کار رفته در ساخت این قصر چوب است که اطراف آن نیز با ساخت دیواری به طول ۱۹۰۰ متر احاطه شده  است و در سوی دیگر دیوار, کانالی قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از پادشاه و خانواده ی سلطنتی در برابر دشمنان احداث شده است. گردشگرانی که قصد سفر به کشور زیبای تایلند را دارند باید چند روز قبل از سفر نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند زیرا تور لحظه آخری  تایلند به مقصد این کشور تعریف نشده است.  

گردآوری: /thailandtor.com/bangkok-tour

  • هیوا اریانا
  • ۰
  • ۰

معرفی بانکوک

بانکوک یکی از کلان شهرهای کشور تایلند و پایتخت این کشور است. در زبان محلی مشهور به نام آن کرونگیتپ است که به معنای شهر فرشته هاست. این شهر مساحتی در حدود ۱۵۰۰ کیلومتر مربع مساحت داشته که به تعداد ۵۰ منطقه تقسیم بندی شده است. این شهر دارای آب و هوای گرم و مرطوب و استوایی است. بانکوک با توجه به دارابودن مراکز تفریحی بسیار و جاذبه های گردشگری متنوع یکی از مقاصد گردشگران علاقمند به کشور تایلند می باشد.

تور بانکوک

تور بانکوک امروزه طرفداران بسیاری در ایران و سایر کشورهای دنیا دارد. گردشگران علاقمند به تور بانکوک معمولا ترجیح می دهند تا از تورهای ترکیبی تور بانکوک با تور پاتایا و تور پوکت برای سفر به کشور تایلند استفاده نمایند. در بین این تورهای ترکیبی بانکوک و پاتایا نسبتا ارزان تر بوده و برای کسانی که به دنبال این هستند که سفری ارزان را به بانکوک و سایر نقاط گردشگری تایلند تجربه کنند بسیار به صرفه خواهد بود.

تور ارزان و لحظه آخری بانکوک

تور ارزان بانکوک معمولا در ایام غیر تعطیل و برخی از مواقع همچون فصول سرد سال که میزان تقاضا برای این مسیر به شدت افت می نماید معمولا در دسترس گردشگران خواهد بود. معمولا با کاهش درخواست ها برای تور بانکوک در این ایام آژانس ها مجبور به پایین آوردن نرخ های تور برای مسیر بانکوک بوده که این فرصت خوبی برای بهره بردن از آفرهای ارزان قیمت تور بانکوک خواهد بود. اما در نقطه مقابل بایستی توجه داشت که تور لحظه آخری بانکوک با توجه به این که برای هموطنان ایرانی که قصد سفر به کشور تایلند را دارند نیاز به صدور ویزاست لذا عملا امکان ارائه پکیج های تور لحطه اخری برای مسیر بانکوک و کشور تایلند از طرف آژانس های مسافرتی نخواهد بود.


تور بانکوک ارزان

 تور بانکوک شامل چه چیزهایی است؟

 تور بانکوک عموما شامل بلیط رفت و برگشت -ویزا- ترانسفر فرودگاهی و بین شهری – اقامت با صبحانه -بیمه مسافرتی – لیدر فارسی زبان می باشد اما بعضا تور با ناهار و شام نیز رزرو می گردد.


 معمولا چه زمان هایی برای تور ارزان بانکوک اقدام کنیم؟

  ماه های غیر پیک مانند رمضان، محرم و ایام امتحانات!


 آیا امکان کنسلی تور بانکوک وجود دارد ؟

 اگر پرواز به صورت سیستمی باشد امکان کنسلی پرواز وجود دارد البته با درصد جریمه. اگر پرواز به صورت چارتر باشد امکان کنسلی وجود ندارد و پرواز سوخت کامل می شود. کنسلی هتل هم به شرط فروش مبلغ با درصد جریمه بازگردانده می شود.


 مدارک لازم جهت ثبت نام تور بانکوک چیست؟

 پاسپورت با ۷ماه اعتبار – کپی شناسنامه و کارت ملی – پرینت ۱ ماه آخر حساب با مهر بانک – ۱ قطعه عکس رنگی ۳*۴ – آدرس، شغل،شماره تماس مسافر


جاذبه های گردشگری بانکوک:

۱- پارک سنطنتی رامای نهم بانکوک

یکی از دیدنی های معروف بانکوک که در حومه شهر بانکوک قرار دارد، پارک سلطنتی رامای نهم است. که در سال ۱۹۸۷ و برای بزرگداشت شصتمین سال تولد پادشاه بومیبول آدولیادج افتتاح شد. این پارک زیبا به محلی برای تحقیقات گلکاری و گیاه شناسی به کار می رود. و دارای یک موزه است که زندگی پادشاه را به نمایش در می اورد. بیشتر بخوانید…

 

۲- کاخ وین ماک بانکوک

یکی از جاذبه های اصلی بانکوک رو می خوام بهتون معرفی کنم به نام کاخ وین ماک. جاذبه ی اصلی که همه ی گردشگران را جذب خودش میکنه معماری زیبای این کاخه که تمام آن با چوب ساج ساخته شده. این کاخ در قسمت غربی باغ وحش دوزیت واقع شده و شما می تونید در یک روز با برنامه ریزی مناسب هم به کاخ بروید هم به باغ وحش. بیشتر بخوانید…

 

۳- کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

در این قسمت به زیبایی کاخ بزرگ در بانکوک می پردازیم که پادشاه تایلند در سال ۱۹۲۹ میلادی دستور ساختن این قصر را صادر کرده و نام آن را هم «کلای کانگون» به معنای «دور از نگرانی ها» گذاشته است. خانواده سلطنتی تایلند هنوز هم ماه های مارس تا آوریل را در این قصر می گذرانند و تنها در مواقعی که آنها در قصر نباشند، گردشگران می توانند از آنجا دیدن کنند. بیشتر بخوانید…

 

۴- موزه حیرت انگیز اِراوان بانکوک

موزه اِراوان از موزه های حیرت انگیز و جالب در دره پراکان شهر بانکوک قرار دارد. ساختمان موزه به شکل یک فیل عظیم الجثه سه سر است. ارتفاع این فیل پنجاه متر یا در حدود پانزده طبقه می باشد. جنس بدن این فیل از برونز بوده که بر روی پایه ای گرد و تزئین شده توسط میلیون ها قطعه کاشی کوچک، قرار گرفته است. بیشتر بخوانید…

 

۵- معبد باستانی و تاریخی تپتیدارام بانکوک

یکی از پرطرفدارترین معابدهای شهر بانکوک معبد تپتیدارام می باشد. معبد باستانی تپتیدارام بانکوک در سال ۱۸۳۶ میلادی به فرمان رامای سوم ساخته شد. رامای سوم این معبد را برای دختر خود شاه دخت آپسورن ساداتیپ و به عنوان یک پیشکشی بنا کرد. معبد تپتیدارام به سبک معماری تایلندی و به خصوص با چیدمان چینی بنا گردیده است. بیشتر بخوانید…

منبع: thailandtor.com/bangkok-tour/

  • هیوا اریانا
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش