هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


پل ساراسین در واقع پوکت را به استان «پهانگ نگا» وصل می کند و تا قبل از درست شدن آن در سال ۱۹۶۷ گردشگران برای رسیدن به پوکت باید فقط از قایق استفاده می کردند. البته تعداد گردشگران این جزیره در سال های اخیر به حدی افزایش پیدا کرده که در سال ۲۰۱۱ پل دیگری برای رسیدن به این جزیره ساخته شد. بااین حال پل ساراسین با پیاده رو و چشم اندازهای خیره کننده اش همچنان یکی از محبوب ترین جاذبه های جنوب تایلند است. گردشگران می توانند از مسیر جاده ای به جزیره پوکت بروند و در راه دیدن این پل زیبا را از دست ندهند.

پل روی رودخانه Kwai

اگرمی خواهید از تاریخ این پل بدانید باید بگم در سال ۱۹۴۲ ژاپنی ها تصمیم گرفتند تا خط راه آهنی بسازند که تایلند را به میانمار وصل کند. این ریل را هم به نام ریل مرگ و هم به نام ریل تایلند – میانمار می شناسند. از آنجایی که این راه آهن باید در میان جنگل های انبوه استوایی درست می شد برای ساخت آن ۵ سال زمان نیاز بود اما ژاپنی ها این زمان را بسیار زیاد می دانستند برای همین زندانیان جنگ و کارگرهای زیادی را به این محل آوردند تا پل هر چه سریع تر درست شود. این راه آهن در عرض ۱۶ ماه ساخته شد و پل این رودخانه اولین جایی بود که توسط زندانیان جنگ ساخته شد. برای ساخت این راه آهن حدود ۱۲ هزار زندانی جنگ و ۹۰ هزار کارگر از بین رفتند اما این پل و این ریل راه آهن امروز همچنان استفاده می شود. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایلند از این پل دیدن نمایند. 

پل یادبود پای (Memorial Bridge of Pai)

 پای شهری جذاب در شمال تایلند است که پل یادبود پای در آن قرار دارد. این پل به اسم پل یاد بود جنگ جهانی دوم پای هم شناخته می شود چون در مدت جنگ جهانی دوم برای خدمات دادن به سربازان ژاپنی ساخته شد. قدمت این پل هم مثل پل رودخانه kwai به سال ۱۹۴۲ برمی گردد. برای دیدن این پل زیبابا تور ارزان تایلند همراه باشید و از دیدن آن لذت ببرید. با اینکه پل یادبود پای پربازدید ترین جاذبه این شهر نیست اما مطمئنا تاریخی ترین جاذبه این مکان است.


م

منبع: thailandtor.com

بدون دیدگاه

  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش