هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کاخ بزرگ بانکوک تایلند

بانکوک گرم و آفتابی بزرگترین شهر تایلند و پایتخت دوست داشتنی سرزمین لبخند می باشد. دیدنی های زیاد و جذاب این شهر موجب شده که گردشگران بسیاری با استفاده از تور بانکوک از این جاذبه ها دیدن نمایند. 

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

در این قسمت به زیبایی کاخ بزرگ در بانکوک می پردازیم که پادشاه تایلند در سال ۱۹۲۹ میلادی دستور ساختن این قصر را صادر کرده و نام آن را هم «کلای کانگون» به معنای «دور از نگرانی ها» گذاشته است. خانواده سلطنتی تایلند هنوز هم ماه های مارس تا آوریل را در این قصر می گذرانند و تنها در مواقعی که آنها در قصر نباشند، گردشگران می توانند از آنجا دیدن کنند. کسی اجازه عکس برداری از نمای داخلی کاخ ندارد پس این جاذبه ی فوق العاده را حتما از نزدیک ببینید.

 کاخ بزرگ بانکوک محبوب توریست ها در بخش قدیمی شهر و در مرکز قلب شهر بانکوک واقع شده و معماری ارزشمند و ظریف آن واقعا دیدنی است. وجود رودخانه ی چائو پریایا در سمت شرقی این کاخ زیبای باستانی یکی از عواملی است که جذابیت کاخ بزرگ را چند برابر کرده است.

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

عکس های کاخ بزرگ بانکوک تایلند Grand Palace

مهم ترین عنصر به کار رفته در ساخت این قصر چوب است که اطراف آن نیز با ساخت دیواری به طول ۱۹۰۰ متر احاطه شده  است و در سوی دیگر دیوار, کانالی قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از پادشاه و خانواده ی سلطنتی در برابر دشمنان احداث شده است. گردشگرانی که قصد سفر به کشور زیبای تایلند را دارند باید چند روز قبل از سفر نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند زیرا تور لحظه آخری  تایلند به مقصد این کشور تعریف نشده است.  

گردآوری: /thailandtor.com/bangkok-tour

  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش