هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تور کیش و کلبه هور جزیره کیش

تور کیش و کلبه هور جزیره کیش

یکی از مکان های تفریحی تور کیش کلبه هور جزیره کیش می باشد که دارای زیبایی های خاصی می باشد که از دیگر جاذبه های گردشگری متمایز می کند.

کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است .این مجموعه مکانی بسیاری مناسب برای غواصی می باشد و در طول سال پذیرای گردشگران توریست های فراوانی است . بستر این مجموعه صخره ای بوده و همچنین می توان به هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیار دید. از اینرو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.

این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش به شمار میرودآب شور با استفاده از انرژى خورشیدى شیرین و قابل استفاده مى‌گردد.

این منطقه بسیار زیبا هر ساله گردشگران فراوانی را به جزیره کیش جذب می کند.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۱/۱۱
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش