هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بازار زیتون کیش

در تور کیش یکی از بازارهای زیبا با معماری متفاوت بازار زیتون است. بازار زیتون  دارای معماری خاصی است و یکی از منحصربفردترین بازارهای کیش است که دارای چندین نیم طبقه بوده  و تکرار زاویه ها در نماهای مختلف می باشد.

این بازار برندهای معروف زیادی را در خود جای داده است و غرفه های تجاری آن در زمینه پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم خانگی و اسباب بازی و ... فعال هستند. بازار زیتون کیش همچنین دارای یک کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که در جذب گردشگران تور کیش بی تاثیر نیست!

بازار زیتون کیش در سال  1376 در زمینی به مساحت 7000  و زیربنای 5200 مترمربع احداث گردید و دارای 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری است.این بازار در کنار هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیشٰ، بازار پانیذ و بال هایپرمارکت واقع شده است.

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar zaytoon kish 1

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-bazar zaytoon kish 3

مطالب مرتبط:

هتل های کیش

رستوران های کیش

ساندویچی و پیتزایی های کیش
  • ۹۴/۰۱/۲۱
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش