هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مجنمع اداری و تجاری تندیس کیش یکی از پروژه های بی نظیرجزیره کیش است که در قلب منطقه تجاری-توریستی کیش(میدان پردیس) در زمینی به مساحت 6495 متر مربع، 24200 متر مربع زیر بنای کل و 14700 متررمربع زیر بنای مفید در دست ساخت  است.  گردشگران تور کیش برای سرمایه گذاری این فرصت را از دست ندهند!

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-mojtama tandis kish 1

واحدهای اداری وتجاری تندیس کیش

این مجتمع دارای 56 واحد اداری با 6280 متر مربع زیر بنا در طبقات دوم و سوم و 76 غرفه تجاری در طبقات همکف و اول با 8420 متر مربع زیر بنا با امکان دسترسی از 4 آسانسور می باشد.

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-mojtama tandis kish 2

httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-mojtama tandis kish 3

دیگر امکانات

این مجتمع دارای یک رستوران با زیربنای مسقف 6000  مترمربع و 1200 مترمربع زیربنای باز با بهره گیری از Roofgarden و دور نمای کل جزیره، قابلیت برگزاری ضیافت و خدمات پذیرایی را دارد. همچنین این مجتمع دارای یک رستوران و کافی شاپ در طبقه همکف و یک کافی شاپ و فست فود در طبقه اول میباشد و برای گردشگران تور کیش قطعا محیطی بسیار مناسب برای خرید و سرمایه گذاری خواهد بود.

 httpxn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-mojtama tandis kish 4

مطالب مرتبط:

هتل های کیش

بازارهای کیش

 

  • ۹۴/۰۱/۲۶
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش