هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با توجه به استقیال ویژه گردشگران تور کیش به جزیره زیبای کیش تا نوروز ۹۶ به هتل های اقامتی کیش ۲ هتل جدید با ظرفیت ۳۰۰ اتاق اضافه خواهد شد. سعی  مسئولان جزیره کیش این است تا خدمات و امکانات لازمه به روزی را برای رفاه حال گردشگران عزیز ارائه بدهند.

ادامه خبر به گزارش خبرنگاری صدا و سیمای مرکز کیش به شرح ذیل قابل رویت می باشد.

جزیره کیش، تور کیش، اخبار کیش

افزایش ۲ هتل به مراکز اقامتی کیش

رئیس جامعه هتلداران ضریب اشغال هتل های کیش از ابتدای سال تا کنون را بین ۷۵ تا ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت : تا پایان امسال ۲ هتل به مراکز اقامتی کیش افزوده می شود .

مسیح الله صفا اظهار کرد :ضریب اشغال هتل های کیش در شرایط کنونی بیش از ۹۵ درصد است که با راه اندازی مجموعه های تفریحی و گردشگری جدید ،  و اضافه شدن جزیره هندورابی به چرخه گردشگری ،انتظار می رود مدت اقامت مسافران از سه به پنج شب افزایش پیدا کند که این موضوع سبب بالا رفتن ضریب اشغال هتل ها و رونق گردشگری خواهد شد .

وی اظهار کرد :ظرفیت پذیرش مسافر در طول سال در هتلهای کیش یک و نیم میلون نفر است و هدف ما این است که ظرفیت مسافر در طول سال به پنج میلون نفر برسد .

وی به علاقه مند نبودن برخی مسافران برای اسکان در هتل ها اشاره کرد و گفت : برخی دوست دارند در یک جمع خانوادگی یکجا متمرکز شوند ازاین رو خانه هایی که به آنها اجاره داده می شود باید ساماندهی شوند.

وی افزود : در صورتی که خانه های استیجاری ساماندهی شوند  با نظارت جامعه هتلداران از نظر امکانات ، خدمات ، بهداشت و سایر موارد طبقه بندی خواهند شد.

صفا آموزش برای فعالان این عرصه را مهم برشمرد و اظهار کرد : بخش های مختلف هتلداری و کسانی که با گردشگر سر و کار دارند باید آموزش دیده باشند تا بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به گردشگران و مسافران ارائه دهند.

وی از ارائه کنندگان خدمات در کیش خواست قیمت ها را در ایام نوروز افزایش غیر منطقی ندهند و ببشتر به ارائه خدمات با کیفیت توجه کنند.

در حال حاضر ۴۰ هتل با چهار هزار و ۱۶۲ اتاق و ۱۰ هزار و ۵۰ تخت در جزیره کیش آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است .

منبع: صدا و سیمای مرکز کیش

  • ۹۵/۱۱/۲۵
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش