هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پارک ملی کانگ کراچان

 پارک ملی کانگ کراچان از پارک های شگفت انگیز در تایلند می باشد. این پارک برای صخره های آهکی اش معروف است. اسم پارک یعنی " کوه 300 قله ای". خیلی از مردم برای بازدید از غار پایا ناخن (Phaya Nakhon) به اینجا می آیند، غار بزرگی که یک معبد بودائی درون آن قرار دارد. پارک همچنین مقصد شناخته شده ای برای دوستداران پرندگان است و شما می توانید حدود 300 گونه از پرندگان را اینجا ببینید. دی و بهمن زمان تماشای پرندگان مهاجر است. اگر شما در هواهین (Hua Hin) هستید به راحتی می توانید یک سفر یک روزه به این پارک را برنامه ریزی کنید. با شرکت در تور تایلند  می توانید به نماشای این پارک زیبا بنشینید و ساعتها در این پارک از پرندگان و زیباییهایش لذت ببرید.

تور تایلند, تایلند, پارک ملی کانگ کراچان
پارک ملی کانگ کراچان

پارک ملی خائو یای

پارک ملی خائویای که در مرکز تایلند قرار گرفته، در سال 1962 به عنوان اولین پارک ملی تایلند افتتاح شد. این پارک در رشته کوه های سانکامپنگ (Sankamphaeng) قرار دارد پس نقطه شناخته شده ای برای کوه نوردان به شمار می رود. همچنین با مناظر دیگری از جمله چمنزارها و جنگل های استوایی مواجه می شوید. اینجا برای دوستداران حیات وحش هم جذاب است. بعضی از گونه هایی که اینجا خواهید دید گیبون، پلنگ، میمون و فیل هستند. حتی ممن است ببر هم ببینید اگرچه دیگر کمیاب هستند. آبشارهای زیادی در پارک وجود دارد که بزرگترین آنها هیو ناروک (Haew Narok) است. که هر گردشگر را این آبشار زیبا محو خود می کند و این آبشار هیو ناروک را باید از نزدیک دیدن کنید و احساس خوشی را حس کنید.

تایلند, پارک های تایلند, پارک ملی خائو یای
پارک ملی خائو یای

پارک ملی اراوان

پارک ملی اراوان در غرب تایلند است و یکی از جذابیت های اصلی آن آبشار اراوان است. یک آبشار هفت طبقه که اسم آن از یک فیل در اسطوره هندی گرفته شده است. شما می توانید از این آبشار بالا رفته و در آب شنا کنید. همچنین چند غار در این پارک برای سیاحت وجود دارد. آسان ترین راه برای رسیدن به پارک گرفتن اتوبوس از شهر کانچانابوری (Kanchanaburi) است که حدود یک ساعت و نیم طول می کشد. در روز چندین اتوبوس برای این مسیر وجود دارد پس یک سفر یک روزه راحت است. اگر می خواهید بیشتر از یک روز در این پارک بمانید میتوانید چادر بزنید یا خانه های چوبی اجاره کنید. سایت ما ارائه دهنده بهترین تورهای تایلند تور پاتایا ، تور بانکوک، تور پوکت، تور سامویی می باشیم با شرکت در تور های ما بهترین روزها را در کشور زیبا و سرسبز تایلند تجربه کنید.

 تور تایلند, پارک ملی اراوان
پارک ملی اراوان
منبع: https://thailandtor.com/
  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش