هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از مناطق زیبا و بی نظیر سوئیس که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و ما در این پست به شما معرفی می کنیم Interlaken است. این دهکده دارای چشم اندازی زیباست و بین دو دریاچه و سه کوه واقع شده است و در منطقه اطراف بیش از ۴۰ نوع وسیله تفریحی (تله کابین، تله اسکی و نظایر آن) وجود دارد و در تمام فصول سال از یک نوع تفریحات پرهیجان و جذاب این دهکده می شود نهایت استفاده و لذت برد.

این مکان بهترین انتخاب اسکی بازان در فصل زمستان است، زیرا موقعیت مرکزی امکان انتخاب مناطق اسکی متفاوتی را برایشان مهیا می کند. در تابستان مقصد دوستداران پاراگلایدر (از فراز قله Beatenberg-Niederhorn) و نیز دوستداران کروز بروی دریاچه Thun و Brienz است.

اگر قصد سفر به سوئیس دارید بازدید از این دهکده فوق العاده و منحصر به فرد را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

نزدیک ترین شهر مشهور به این منطقه Bern است که حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. دومین شهر بزرگ که میتوانید طی دو ساعت با قطار از آن به Interlaken برسید زوریخ است.

جاذبه های گردشگری

شبهای زیبای اینترلیکن

جاذبه های گردشگری، سوئیس

نمایی زیبا از مرکز

جاذبه های تفریحی و گردشگری

بانجی جامپینگ از بالای پرتگاه زیبای

جاذبه های گردشگری

قایق سواری بر روی دریاچه

منبع: http://تورکیش-تورمشهد.com/

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش