هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


با توجه به فرا رسیدن سال نو برای رفاه حال گردشگران و اهالی محترم جزیره زیبای کیش در ایام تعطیلات نوروز ذخیره سازی ارزاق عمومی برای رفاه گردشگران نوروزی کیش در نوروز ۹۶ فراهم شده است. پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می نماییم و امید است تا سفر خوبی را در جزیره کیش سپری کنید. ادامه اخبار به گزارش صدا و سیمای مرکز کیش به شرح ذیل می باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به ورود گردشگران از سراسر کشور به جزیره کیش در تعطیلات نوروز و افزایش جمعیت در این ایام، ارزاق عمومی از جمله گوشت و مرغ منجمد، تخم مرغ، غله و آرد برای پخت نان ذخیره سازی و تامین شد.

فرآورده های خام و گرم دامی و آرد روزانه از سرزمین اصلی و از طریق بنادر اطراف  به جزیره کیش وارد می شود و ذخیره سازی این اقلام برای تامین نیاز ساکنان و گردشگران در مواقعی است که به علت بدی آب و هوا امکان تردد شناورها برای انتقال این اقلام میسر نیست و یا به دلیل رشد شمار گردشگران میزان مصرف  فرآورده های خام و گرم دامی و آرد افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد. در این مواقع  از اقلام ذخیره شده استفاده خواهد شد.

گوشت منجمد به میزان ۱۶۸ هزار و ۸۰۶ کیلوگرم، مرغ منجمد ۵۰۵ هزار و ۹۵۰ کیلوگرم  و تخم مرغ ۳۴۱ هزار و ۵۹۰ کیلوگرم در سردخانه های کیش ذخیره سازی شده است.

فرآورده های خام و گرم دامی از شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و قم به جزیره کیش وارد می شود که برای مصرف و استفاده شهروندان در ۱۴ قصابی توزیع می شود.

در انبار های غله، ۲۰۰ تن برابر با ۵۰۰۰ کیسه آرد برای تهیه انواع نان در ایام نوروز ذخیره شده است. با توجه به میزان رشد جمعیت جزیره کیش در ایام نوروز، به طور میانگین میزان مصرف آرد  روزانه  ۲۰ تن پیش بینی شده است.

در طول تعطیلات نوروز، ۱۵ واحد کشیک نانوایی صبح ها از ساعت ۵ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ فعالیت می کنند. ۱۹ واحد نانوایی غیر کشیک نیز صبح ها از ساعت ۵ و سی دقیقه تا ۹، ظهرها از ساعت ۱۱ و سی دقیقه تا ۱۳ و سی دقیقه و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ نان مورد نیاز مصرف کنندگان را در تعطیلات  نوروز تامین می کنند.

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش