هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع ویزای اتریش 

ویزای شینگن,ویزای اتریش, انواع ویزای اتریش
آشنایی با انواع ویزای اتریش

ویزای شینگن

ویزای شینگن اتریش دارای انواع مختلفی است که ما در ذیل انواع آن را با توضیحات مختصر به مسافران عزیزی که قصد سفر به اتریش را دارندارائه می دهیم.

انواع ویزای اتریش

  • ویزای توریستی اتریش
  • ویزای تحصیلی اتریش
  • ویزای کار اتریش

ویزای توریستی اتریش

برای اخذ ویزای توریستی کشور اتریش، با فراهم آوردن مدارک متعددی باید ثابت کنید که قصد بازگشت به کشور خود را دارید.. به صورت کلی برای اخذ ویزای توریستی هر یک از کشورها، فرد متقاضی می بایست کنسولگری و یا سفارت کشور مورد نظر را متقاعد سازد که پس از ورود فرد به کشور مورد نظر ، فرد به طور حتمی به کشور خود باز خواهد گشت. شانس اخذ ویزای توریستی کشور اتریش برای افرادی که به همراه خانواده خود جهت اخذ ویزای توریستی کشور اتریش اقدام می نمایند پایین تر از افرادی است که به صورت انفرادی جهت اخذ ویزای توریستی کشور اتریش اقدام می نمایند. در بیشتر نقاط دنیا بصورت ویزاهای توریستی به صورت تک وروده (Single entry) و یا ویزاهای چند وروده (Multiple) به افراد متقاضی اختصاص می یابند. در سال های اخیر کشور اتریش، همانند دیگر کشورهای حوزه شینگن ویزاهای توریستی خود را بصورت ویزاهای چند وروده به متقاضیان ورود به خاک کشور اتریش از طریق ویزای شینگن توریستی ارائه میی  دهد.

ویزای تحصیلی اتریش
اصلی ترین شرط اعطای ویزای تحصیلی از سوی دولت اتریش، اخذ پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های اتریش است. برای اخذ پذیرش ازز دانشگاه های اتریش داوطلب باید دانشجوی رشته مورد نظر در کشور خود باشد و یا مدرک تحصیلی او در کشوری که آن را کسب کرده است و هم چنین در اتریش برای پذیرش دانشگاه کافی باشد. به عبارت دیگر دیپلم دبیرستان به تنهایی قابل قبول دانشگاه های اتریش نیست و قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا دانشگاه آزاد) در رشته و مقطع مورد نظر، پیش شرط درخواست پذیرش است.

دانشجویانی که در دانشگاه های ایران به تحصیل اشتغال دارند و یا داشته اند، باید گواهی صادره از دانشگاه و ریزنمرات مهر وموم شده ی خود ارایه دهند. در این گواهی باید منعکس باشد که فرد متقاضی از ادامه تحصیل منع نشده است. دانشکده های هنرهای عالی، و دانشگاه ها در بعضی از رشته ها (مانند پزشکی، داروسازی، اقتصاد و روانشناسی) امتحان ورودی – شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری – نیز برگزار می کنند. برای دریافت پذیرش باید در این امتحان ورودی شخصا شرکت کرد.

دانشجویان خارجی باید پس از ثبت نام در دانشگاه های اتریش برای آموختن زبان آلمانی و در اکثرموارد در صورت پایین بودن نمرات چهار سال دبیرستان در دروس اصلی و مرتبط با رشته تحصیلی انتخاب شده، برای این دروس، یک دوره یک ساله تا دوساله ی پیش دانشگاهی (Vorstudienlehrgang) را بگذرانند.

ویزای کار اتریش

اتریش یکی از کشور های حوزه اتحادیه اروپا همچنین پیمان شینگن است. این 28 کشور اروپایی که واحد پول آنها یورو)است، شرایط اقتصادی خود را از یکدیگر تبعیت می کنند. اقتصاد اروپا از زمان تشکیل اتحادیه اروپا به صورت یکپارچه در آمده است وحتی قوانین کاردر کشور های این اتحادیه تقریبا مشابه است. این کشور ها،همچنین در اعطای اجازه اقامت دادن وتابعیت هم به صورت مشابه در اکثر اوقات عمل می کنند.بصورت کلی قانون برای اخذ پیشنهاد کاری در اتحادیه اروپا، بدین صورت است که شغل مورد نظر می بایست در سایت کاریابی اتحادیه اروپا به مدت 3 هفته آگهی گردد. در همین زمان ،اگر هیچ داوطلبی از 28 کشور عضو این اتحادیه ،جهت قبول این شغل اقدام نکرد،در این زمان،سازمان ها می توانند نیروهای مورد نظر خود را از خارج این اتحادیه،به خدمت گیرند. بنابراین باید گفت پیدا کردن شغل برای افراد خارج ار اتحادیه اروپا بسیار سخت خواهد بود.

با توجه به دشوار بودن این روند وبا توجه به قوانین حال حاضر اتحادیه اروپا،بهترین روش پیش روی متقاضیان اخذ اقامت دائم اتریش،اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی اتریش و راه یاقتن به خاک کشور اتریش و در پی آن اقدام جهت اخذ ویزای کار اتریش می باشد.لازم به ذکر است ،افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری اتریش می شوند،پس از حدودا چهار سال کار در اتریش و پرداخت مالیات به دولت اتریش،می توانندد  موفق به اخذ اقامت دائم اتریش شوند.

منبع: http://sitevisa.com

  • ۹۶/۰۱/۱۰
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش