هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

معبد وانسانگ وارارام پاتایا در سال ۱۹۷۶ ساخته شد. این معبد یکی از معبدهای مهم و در حین حال زیبای شهر پاتاست. سالیانه گردشگران زیادی از تور پاتایا از این معبد دیدن میکنند. معماری معبد دیدنی وانسانگ وارارام پاتایا برگرفته از معماری ژاپنی، چینی، هندی،سوئیسی و مرکزی برای مدیتیشن پیشرفته نیز می باشد. . در کنار معبد “Wat Yansangwararam” یک موزه چینی معروف به به نام ویهان سیان دارد که غنایم و اشیای عتیقه ارزشمند را به نمایش می گذارد. در اطراف این معبد باغ های زیبا، دریاچه های بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را تبدیل به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران تور تایلند می کند. این معبد تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و همچنین نزدیک به کوه بودا است وو  مهمترین معبد پاتایا می باشد.

تور تایلند, جاذبه های تایلند

مجسمه مقدس بودای زمردین در معبد وات پراکائو (Wat Phra Kaew) از دیدنیهای جذاب بانکوک، در کشور تایلند است و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در بانکوک واقع شده است. این مجسمه به رنگ سبز یشمی است و لباسی طلایی به تن دارد. مجسمه بودا در این معبد به حالت مدیتیشن نشسته است و حدود 455 سانتی متر ارتفاع دارد. این بودا که از مکان های دیدنی بانکوک است، سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند. طبق سنن تایلندی ، همه بازدید کنندگان تور بانکوک در بازدید از این مکان باید لباس پوشیده داشته باشید.

تور تایلند, جاذبه های بانکوک

معبد وات شالونگ پوکت ، در بخش جنوبی جزیره پوکت ، نزدیک لنگرگاه شالونج(Chalong)،  واقع شده است. Wat Chalongg در پوکت، یکی از  بزرگترین و معروفترین معابد بودایی ، با تاریخچه ای شنیدنی و طول و دراز،  در جزیره زیبای پوکت است. معبد شالونج پوکت تایلند، یکی از مهمترین و پربازدیدترین معابد تور پوکت است. زیبایی هزاران قطعه کوچک و بزرگ شیشه ای و چندین پیکره فوق العاده بر جذابیت این معبد می افزاید. این مکانن دیدنی تور پوکت در طول ساعات روز باز است و شما می توانید ساعت 55 بعداز ظهر برای مشاهده مراسم عبادت راهبان در معبد حضور داشته باشید.. برای رسیدن به این محل می توانید از تاکسی، سه چرخه و یا موتورسیکلت استفاده کنید.

تور تایلند, مکتن دیدنی پوکت

منبع: https://thailandtor.com

  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش