هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پایان خروج خودرو از جزیره کیش ۳۱ فروردین

خودروهای موقتی که پیش از نوروز ۹۶ از جزیره کیش خارج شده اند تا ۳۱ فروردین ۹۶ فرصت بازگشت از سرزمین اصلی به جزیره کیش را دارند و خودروهایی که در فروردین ماه اقدام به خروج کرده اند تا آخر اردیبهشت ماه ۹۶ باید به جزیره کیش بازگردند.

شرح ادامه خبر در ذیل به گزارش خبرگزاری جزیره کیش می باشد.

اقبالی مقدم تعداد خودروهای ورود موقت به سرزمین اصلی در اسفند ماه ۹۵ را ۱۰۲ خودرو عنوان کرد و گفت : تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۵۶ خودرو به جزیره بازگشته اند .
وی خودروهای ورود موقت در فروردین ماه را ۴۱ و تعداد بازگشتی را ۶۲ خودرو اعلام کرد که تا تاریخ یاد شده در مجموع ۱۴۳ خودرو به سرزمین اصلی وارد شده و ۶۲ خودرو بازگشته اند .

مدیرکل گمرک کیش در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما مرکزکیش از پایان مهلت خروج خودرو از جزیره کیش تا پایان فروردین خبر داد.

اقبالی مقدم افزود: با درخواست شهروندان قبل از ایام نوروز به همشهریان اجازه خروج خودرو داده شد که این مهلت تا پایان فروردین ادامه دارد.

وی امکان تمدید این مهلت را منوط به صدور مجوز از مقامات گمرک کشور بیان کرد.

منبع: http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/

  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش