هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ارتقاء سطح بالای هتلی در کیش

جزیره زیبای کیش با داشتن آب و هوای بی نظیری  و داشتن محیطی تفریحی دلچسب دارای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد که از این رو باعث شده تا هتل های بسیاری در جزیره کیش ساخته شود که تاکنون ۵۳  هتل با ۴ هزار و ۸۸ اتاق و ۱۰ هزار و۵۲۳ تخت دارد که سطح خدمات هتل های کیش در بالاترین رتبه کشوری قرار دارد. ادامه خبر به گزارش صدا و سیمای مرکز کیش به شرح ذیل می باشد.

رییس جامعه هتلداران با بیان اینکه جزیره کیش از نظر کیفیت خدمات هتلی در بالاترین رتبه کشور قرار دارد گفت: جزیره کیش می تواند با افزایش خدمات با کیفیت آینده خوبی را برای توسعه گردشگری جزیره و کشور رقم بزند و به الگویی برای سایر کشور تبدیل شود.

مسیح الله صفا در دیدار با مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش، عملکرد صحیح این سازمان را عامل رشد کیفی هتلهای کیش بر شمرد.

وی نوروز ۹۶ را در سایه عملکرد خوب سازمان منطقه آزاد کیش روزهای بسیار پر رونق و بی نظیری برای این جزیره بر شمرد و افزود: با وجود اینکه سال گذشته در زمره رکوردهای گردشگری کیش بود در نوروز ۹۶ با وجود شرایط نامناسب جوی نسبت به سال گذشته هم افزایش گردشگری داشتیم و این موضوع نشان دهنده اقدامات صحیح انجام شده برای توسعه گردشگری کیش است.

وی در ادامه به رضایتمندی صد در صدی هتلداران از رونق اقتصادی نوروز ۹۶ اشاره کرد وگفت: صنعت هتلداری کیش به واسطه فعالیتهای زیر ساختی انجام شده رشد کیفی خوبی داشته است و این امر یکی از عوامل استقبال گردشگران از سکونت در هتل است.

صفا تعامل و هماهنگی بین بخش های مختلف جزیره کیش را در این دوران یکی از عوامل موفقیت جزیره کیش در توسعه گردشگری دانست و افزود: تعامل خوبی که بین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادها و ادارات دولتی و بخش خصوصی وجود دارد باعث پیشبرد بهتر و سریعتر امور شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره به اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در راستای توسعه زیر ساخت ها گفت: برخی اقدامات به ظاهر شهری است اما مزایای آن باعث کاهش هزینه ها و تسهیل امور برای بخش خصوصی می شود.

مونسان در ادامه از اجرای برخی طرح ها به عنوان فعالیتهایی یاد کرد که دستاوردهای آن با گذشت زمان مشخص می شود و بسیاری از طرح هایی که در ابتدا با مخالفت شدید بخش های مختلف همراه بود با اجرایی شدن با اصلاح ساختارها و حذف واسطه ها، کاهش هزینه های گردشگری و در نتیجه رونق اقتصادی را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: تمامی فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش حمایتی است و با هدف رشد و توسعه جزیره کیش انجام می شود.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ستاره دار کردن هتل ها گفت: در همه دنیا این موضوع مربوط به نهادهای حاکمیتی است و با حضور نماینده جامعه یا بخش خصوصی مرتبط اجرایی میشود ، در جزیره کیش هم با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش عهده دار امور مدیریتی است این طرح باید توسط این سازمان با حضور نماینده جامعه هتلداران بر اساس معیارهای استاندارد صنعت هتلداری انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دریافت برخی پولها به عنوان تریپ به منظور بردن گردشگر به مقاصد متقاضی ناهنجاری و معضلی است و پیامدهای بدی برای کیش به همراه داشته است.

مونسان افزود: معاون گردشگری سازمان با ورود به این موضوعات با وجود مخالفت های شدید اقداماتی انجام داد و در نوروز سال گذشته و امسال شاهد نتایج خوب آن بودیم.

منبع: صدا و سیمای مرکز کیش

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش