هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

جشنواره لوی کراتونگ تایلند Loy Krathong Festival

جشنواره لوی کراتونگ تایلند جشنواره 

در جشن لوی کراتونگ(Loy Krathong) مردم قایق های کوچک خود را که در آن مشعل کوچکی قرار داده اند و آن راتزئین

 کرده اند به آب می اندازند.با موازای این جشن ،جشن یی پنگ(Yi peng) هم برگزار می شود که مردم فانوس های نورانی و زیبای خود را در آسمان رها میکنند که شاه راهی نورانی از این فانوس ها در آسمان بوجود می آید و این دو جشن در روز 14 نوامبر برگزار می شود. گردشگران می توانند با استفاده از تور ارزان تایلند در این جشن مفرح شرکت نمایند. 


جشنواره لوی کراتونگ تایلند جشنواره 

Loy به معنای شناور و krathong به معنای قایق می باشد. معمولا قایق را با یک قسمتی از درخت موز یا با نان درست میکنند و دلیل آن این است که چون وقتی قایق را به رودخانه ها رها می کنند بعدها باعث آلودگی در یا نشود و حتی ماهیان و پرندگان دریایی بتوانند از قایق های آبی تغذیه کنند.


جشنواره لوی کراتونگ تایلند

در طول شب ماه 14 (که ماه کامل می باشد) بسیاری از مردم قایق های کوچک خود را در آب شناور می کنند که به اعتقاد تایلندی ها قایق شناور در آب نشانه احترام به الهه آب می باشد.همچنین معتقدند رها کردن قایق خود در آب نشان از غذر خواهی کردن از کار های بد خود در پایان سال به الهه آب می باشد و همچنین شمع روشن در قایق ها نمایانگر رها کردن خشم و کینه خود در پایان سال می باشد.تایلندی ها معمولا هنگام رها کردن قایق های خود در آب آرزویی می کنند و بسیاری باور دارند که اگر شمع آنها تا زمانی که از نظر خارج نشده، روشن بماند، آرزوی آنها برآورده خواهد شد. با شرکت در تور تایلند بهترین لحظات خوش را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.


جشنواره لوی کراتونگ تایلند


جشنواره لوی کراتونگ تایلند


مراسم لوی کراتونگ در تایلند مراسمی مذهبی به شمار میرود و با وجود درگذشت شاه فقید تایلند , این مراسم همچنان بر زمان خود در 14 نوامبر پا برجاست.

جشنواره لوی کراتونگ تایلند جشنواره 

lمنبع:thailandtor.com

  • ۹۶/۱۱/۲۶
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش