هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 بازدید از جزایر رویایی سیمیلان در تایلند

جزایر سیمیلان, جاذبه های گردشگری تایلند

تصویری از جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان یکی از جزایر زیبا و رویایی تایلند می باشند که در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غربی پوکت واقع شده اند. این مجمع الجزایر متشکل از چند جزیره در کنار دریای آندرمان و بخشی از استان بهانگ نگا در جنوب تایلند می باشد. جزایر سیمیلان در سال ۱۹۸۲ به عنوان یک پارک ملی به ثبت رسید و پس از یک سال توسط اداره جنگلداری ارزیابی شد. این جزایر از ۱۱ جزیره  کوچک به مساحت ۱۴۰ کیلومتر و در زمینی به وسعت ۲۶ کیلومتر مربع قرار گرفته اند. اما چون سیمیلان بزرگترین جزیره می باشد این جزایر را با نام سیمیلان می شناستد. این جزایر خوش آب و هوا با داشتن شن و ماسه سفید دریای آبی آندرمان، خورشید درخشان، کوه های دراماتیک، درختان سرسبز و صدای دلنشین پرندگان مکان مناسبی برای آرامش و دور از هیاهو و شلوغی شهر می باشد.

جزایر سیمیلان, جاذبه های گردشگری تایلند

تصویری بی نظیر از جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان به دلیل داشتن آبزیان زیبا و کمیاب، مرجان های رنگی و اسفنج ها، جلبک ها، آب های پرتکاپوی پیرامون جزیره، ماهی های گرمسیری و زندگی دریایی بهترین مکان برای غواصی در جهان شناخته شده است. این جزیره گونه های مختلف جانوری و گیاهی نظیر خرچنگ، میش، سنجاب و خفاش دارد. شنا کردن در جزایر سیمیلان بسیار مفرح و لذت بخش می باشد. شنا کردن با اسنوکر غواصی، آفتاب گرفتن، جت اسکی و موتور سواری از دیگر تفریحات این جزیره به شمار می روند. طبیعت بکر و زیبای این جزایر در جهان زبان زد عام و خاص شده است. به گردشگران تور تایلند توصیه می شود در سفر به این کشور بازدید از این جزیره را در اولویت برنامه سفر خود قرار دهند.

جزایر سیمیلان, جاذبه های گردشگری تایلند

تصویری از دنیای زیر آب در جزایر سیمیلان

 در جزایر سیمیلان دو مکان برای غواصی وجود دارد: از شمت شرق شامل صخره های مرجانی شیبدار و از غرب مکان های شیرجه با تخته هایی بزرگ از سنگ گرانیت عظیم که با مرجان های سخت و نرم پوشش داده شده است. در این جزایر دنیای زیر آب به قدری وسوسه کننده و حیرت انگیز است که شما را وسوسه می کند تا غواصی کنید. نگران نباشید اگر غواصی یاد ندارید می توانید با قایق سواری در میان آب های شفاف و کریستالی جزایر سیمیلان نهایت لذت را ببرید. البته در این جزایر علاوه بر امکانات تفریحی رستوران، کافی شاپ و اقامتگاه های بسیاری برای رفاه حال گردشگران تور پوکت تعبیه شده است. بهترین زمان برای سفر به جزایر سیمیلان فصول گردشگری تایلند می باشد. بدون شک می توان گفت جزایر سیمیلان بهشتی برای غواصی، قایق سواری، شیرجه زدن، شنا می باشد.

جزایر سیمیلان, جاذبه های گردشگری تایلند

تصویری از شنا کردن گردشگران در جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان, جاذبه های گردشگری تایلند

نمایی از قایق سواری در جزایر سیمیلان

منبع:https://thailandtor.com/

نمایشگر ویدیو
  • ۹۷/۰۲/۲۶
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش