هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

هیوا کیش

هیوا کیش سایت مرجع اطلاع رسانی کیش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

معبد وات یانسانگ پاتایا متشکل از چندین معابد با معماری و طراحی متفاوت که در بیست کیلومتری شهر پاتایا در منطقه ای بزرگ میان مراتع سبز واقع شده است. در این معبد بناهای مختلفی که هر کدام از یک سبک معماری متفاوت از جمله سبک هایی چون ژاپنی،تایلندی،چینی،سوئدی و هندی پدیده آمده اند مشاهده خواهید کرد که دیدن هر کدوم از این بناها لذت خاصی دارد.

مکان های دیدنی تایلند، معبد وات یانسانگ

نمایی جذاب از معبد وات یانسانگ

در میان بناهایی شگفت انگیز این معبد، معبد Viharn Sien است، بنایی با معماری چینی که در آن سازه ها،آثار باستانی و عتیقه جات چینی نگه داری می شود. اما یکی از زیباترین بناها که ساختمان اصلی معبد وات یانسانگ است که این بنا دارای معماری مدرن و منحصر بفرد نسبت به تمام معابد تایلند است. معبد کلاه شکل mondop (نماد پای بودا بر روی زمین) و معبد chedi (معروف به گنبد بودا) که در آن آثار بودا و پیراونش نگه داری می شود از دیگر معابد وات یانسانگ هستند.

 جاذبه های پاتایاف معبد وات یانسانگ

معبد شگفت انگیز وات یانسانگ

زیبایی و دیدن این معابد تنها در معماری بناهای این محوطه ختم نمی شود بلکه وجود دریاچه و باغی بزرگ آرامش خاصی را به معبد بخشیده و زیبایی آن را دو چندانه کرده است همچنین موجب شده که به محل مناسبی برای استراحت مسافران تور تایلند تبدیل گردد.

 تایلند، معبد وات یانسانگ

نمایی از باغ معبد وات یانسانگ

برای رفتن به وات یانسانگ که در ۱۶۰ کیلومتری خروجی جاده Sukhumvit واقع شده، شما دو راه دارید؛هم می توانید از اتوبوس های محلی استفاده کنید که بسیار به صرفه تر و ارزان تر می باشند و هم اینکه برای راحتی بیشتر تاکسی بگیرید البته پیش از حرکت بر سر قیمت به توافق برسید.

 مکان های دیدنی تایلند، معبد وات یانسانگ

نمایی جذاب دیگر از معبد وات یانسانگ

به جز روزهای تعطیل و مناسبت های خاص بوداییان، معبد بسیار خلوت و ساکت می باشد. گردشگران تور پاتایا که اهل مدیتیشن هستید می توانید در کلاس های مدیتیشن که از ساعت شش صبح تا شش بعدظهر برگزار می شود شرکت کنید.

 جاذبه های پاتایا ، معبد وات یانسانگ

نمایی از در ورودی معبد وات یانسانگ
 

منبع: https://thailandtor.com

نمایشگر ویدیو
  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • هیوا اریانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش